Skip to main content
Ford Focus ST: Για ζωηρούς οικογενειάρχες (pics)

Ford Focus ST: Για ζωηρούς οικογενειάρχες (pics)

Τελευταία Ενημέρωση
Συνδυάζει από τη μια τις επιδόσεις εκείνες και το κράτημα που εγγυάται η σφραγίδα της Ford Performance, που εξέλιξε και τη συγκεκριμένη έκδοση, και από την άλλη την καθημερινή πρακτικότητα

Έτοιμο είναι πλέον το νέο Focus ST, η σπορ έκδοση του ήδη δημοφιλούς μικρομεσαίου Ford, που συνδυάζει από τη μια τις επιδόσεις εκείνες και το κράτημα που εγγυάται η σφραγίδα της Ford Performance, που εξέλιξε και τη συγκεκριμένη έκδοση, και από την άλλη την καθημερινή πρακτικότητα που ωφείλει να προσφέρει ένα οικογενειακό αυτοκίνητο – και στο σημείο αυτό δεν μπορούμε παρά να τονίσουμε το γεγονός ότι το νέο μοντέλο, που θα λανσαριστεί εμπορικά το καλοκαίρι, θα παράγεται και σε 5θυρες και σε wagon εκδόσεις.

Το νέο Focus ST είναι βασισμένο στη νέα πλατφόρμα C2 της Ford και έχει υποστεί την απαραίτητη αναβάθμιση με προηγμένα συστήματα ανάρτησης, πέδησης και φυσικά με εξελιγμένους κινητήρες, ώστε να διεκδικεί τον τίτλο του ταχύτερου αλλά και πιο απολαυστικού στην οδήγηση - τόσο στον ανοιχτό δρόμο όσο και στην πίστα - Focus ST που κατασκευάστηκε ποτέ.

ford-focus-2.jpg

H γκάμα περιλαμβάνει ένα βενζινοκινητήρα και έναν ντίζελ, κάτι που αποδεικνύει για μία ακόμα φορά ότι οι πετρελαιοκινητήρες ταιριάζουν μια χαρά και σε σπορ αυτοκίνητα. Πρόκειται αφενός για τον κινητήρα βενζίνης 2.3L EcoBoost που αποδίδει 280 ίππους και ροπή 420 Nm και εξασφαλίζει επιτάχυνση 0-100 km/h σε κάτι λιγότερο από 6 δεύτερα και αφετέρου για τον κινητήρα πετρελαίου 2.0L EcoBlue, με ισχύ 190 ίππων και ροπή 400 Nm.

Το 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο επιτρέπει ταχύτερες αλλαγές σχέσεων, με τις διαδρομές του επιλογέα να είναι κατά 7% πιο μικρές συγκριτικά με εκείνες του «απλού» Focus, ενώ με την τεχνολογία rev-matching, που αποτελεί μέρος του προαιρετικού πακέτου Performance Pack επιτυγχάνεται ο συγχρονισμός των στροφών του κινητήρα με τρόπο ανάλογο με εκείνον που είδαμε στην Ford Mustang.

ford-focus-3.jpg

Διαθέσιμο είναι επίσης το πρώτο ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης eLSD για προσθιοκίνητα μοντέλα της Ford, το οποίο βελτιώνει την ελκτική πρόσφυση και την ευστάθεια, ανάρτηση με τεχνολογία ηλεκτρονικού ελέγχου της απόσβεσης (Continuously Controlled Damping - CCD) και  επιλέξιμα προφίλ οδήγησης (Drive Modes) – κάτι που συναντάμε για πρώτη φορά στο Focus ST.

ford-focus-4.jpg
ΣΧΟΛΙΑ <% totalComments %>
ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Tο ethnos.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετεί τις απόψεις αυτές. Διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύει συκοφαντικά, υβριστικά, ρατσιστικά ή άλλα σχόλια που προτρέπουν σε άσκηση βίας. Επίσης, σχόλια σε greeklish και κεφαλαία δεν θα δημοσιεύονται ενώ το ethnos.gr, όταν και όπου κρίνει, θα συμμετέχει στον διάλογο.

Δείτε εδώ τους όρους χρήσης.

Προσθήκη Σχολίου
<% replyingComment.name %>
Ακύρωση
Το σχόλιό σας έχει προωθηθεί για έγκριση
Αυτός ο ιστότοπος προστατεύεται από το reCAPTCHA και ισχύουν η Πολιτική Απορρήτου και οι Όροι Παροχής Υπηρεσιών της Google.
ΕΞΥΠΝΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ