Nissan Micra 1.0 IG-T 100 Ps: Μεταμόσχευση καρδιάς

Nissan Micra 1.0 IG-T 100 Ps: Μεταμόσχευση καρδιάς

Τελευταία Ενημέρωση
Ήρθε λοιπόν η ώρα των επιδόσεων, αλλά και η ώρα της άνεσης για το μικρό Nissan

Με δύο νέους και σαφώς ισχυρότερους βενζινοκινητήρες που προσφέρουν βελτιωμένες επιδόσεις εφοδιάζεται τώρα το σουπερμίνι της ιαπωνικής εταιρίας, που επιπλέον είναι διαθέσιμο και με αυτόματο κιβώτιο.

Ήρθε λοιπόν η ώρα των επιδόσεων, αλλά και η ώρα της άνεσης για το μικρό Nissan, το λανσάρισμα του οποίου, προ διετίας ήταν μια επανάσταση για την παρουσία της εταιρίας στην κατηγορία.

Όχι ότι το Micra δεν τα πήγαινε καλά, ότι ήταν αργό – πώς θα μπορούσε να είναι αργό με 90 ίππους. Όμως όλα τελείωναν εκεί και ο πελάτης που ήθελε κάτι παραπάνω απλώς δεν μπορούσε να το έχει. Έστω και αν ήταν διατεθειμένος να πληρώσει παραπάνω, έπρεπε να παραμείνει στην απλή επάρκεια του τρικύλινδρου 0.9 turbo βενζινοκινητήρα ή να στραφεί προς τον 1.5 dCi που βεβαίως απέδιδε ίδια ισχύ, 90 ίππους, αλλά η υπεροχή του στον τομέα της ροπής έδινε άλλα φτερά στο Micra.

Νέοι βενζινοκινητήρες

nissan-micra-2.jpg

Για αυτό το λόγο άλλωστε το πετρέλαιο παραμένει, ενώ η βενζίνη παραδίδει τη θέση της στον διπλό αντικαταστάτη της, δηλαδή δύο τρικύλινδρους, τούρμπο 1000άρηδες κινητήρες, έναν με 100 ίππους που είναι μετεξέλιξη του κινητήρα των 0,9 λίτρων και ενσωματώνει μια σειρά καινοτομίες και έναν με 117 ίππους, που αποτελεί προϊόν της συνεργασίας με την Daimler, από την οποία έχει προκύψει επίσης και ο τετρακύλινδρος κινητήρας 1,3 λίτρων που τοποθετείται στο Qashqai και αποδίδει 130 ή 160 ίππους, ανάλογα με την έκδοση.

Ενδεικτικό δε της διαφοροποίησης στον προσανατολισμό των δύο αυτών μονάδων είναι ότι η πρώτη συνδυάζεται με πεντάρι χειροκίνητο κιβώτιο, ενώ η δεύτερη – που είναι κατά 1,0 cm χαμηλωμένη - με εξάρι. Πάντως και στις δύο περιπτώσεις η αναβάθμιση των επιδόσεων συμβαδίζει με τη βελτίωση του οικολογικού προφίλ, κάτι που μεταφράζεται σε μείωση της κατανάλωσης κατά 0,7 λίτρα/100 χλμ.

Την αναβάθμιση είχαμε την ευκαιρία να διαπιστώσουμε και εμείς οδηγώντας την έκδοση IG-T 100, στο πλαίσιο της πρόσφατης δημοσιογραφικής παρουσίασης στην Αθήνα. Σαφώς πιο «γεμάτο» και σβέλτο στις χαμηλές στροφές, ταξιδεύει με μεγαλύτερη άνεση στον αυτοκινητόδρομο και αν ο οδηγός είναι προσεκτικός μπορεί να δει αρκετά χαμηλές καταναλώσεις στο trip computer. Εννοείται ότι δεν μιλάμε για κάτι ιδιαίτερα γρήγορο, το ρόλο αυτό, όπως είπαμε, παίζει η έκδοση με τον κινητήρα των 117 ίππων, που αναμένεται στη χώρα μας τις αμέσως επόμενες μέρες.

Αναβαθμισμένη άνεση

nissan-micra-3.jpg

Η εμφάνιση, τώρα, του αυτόματου κιβωτίου συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης (CVT) που θα προσφέρεται με τον κινητήρα 1.0 IG-T ήρθε να καλύψει ένα άλλο κενό, στον τομέα της άνεσης, λύνοντας τα χέρια (για την ακρίβεια ξεκουράζοντας το αριστερό πόδι) και απαλλάσσοντας από ένα αγχώδες κομμάτι χειρισμού του αυτοκινήτου όσους κινούνται στα αστικά κέντρα. Και το πράγμα δεν σταματά εκεί, αφού παρεμβάσεις έγιναν και στην ανάρτηση, που τώρα είναι πιο «απορροφητική» αλλά

και στο σύστημα διεύθυνσης, του οποίου η ακρίβεια βελτιώθηκε. Σημειώνουμε στο σημείο αυτό ότι τα πράγματα στον τομέα της άνεσης είναι καλύτερα στις εκδόσεις με ζάντες 15’’ ή 16’’ (ελαστικά 185/65 R15 ή 195/55 R16).

Αν και είναι σαφές ότι δεν έχουμε να κάνουμε με ένα νέο μοντέλο, είναι επίσης σίγουρο ότι το Micra του 2019 έχει υποστεί αισθητές βελτιώσεις. Παραμένει ένα όμορφο σουπερμίνι - με επαρκείς χώρους, αξιοπρεπή ποιότητα και πολύ καλή οδική συμπεριφορά - που επαναλανσάρεται με έναν τιμοκατάλογο που μπορεί να μην το καθιστά «ευκαιρία» είναι όμως απόλυτα λογικός, στο πλαίσιο της αγοράς.

Τεχνικά χαρακτηριστικά

nissan-micra-4.jpg

Έκδοση IG-T 100 DIG-T 117

Κινητήρας 999 cm3 999 cm3

Ισχύς (PS/rpm) 100/5000 117/5250

0-100 km/h 10,9’’ 9,9’’

Ταχύτητα 184 195 km/h

Κατ/ση (l/100 km) 5,6/3,9/4,5* 5,7/4,4/4,9*

Εκπομπές CO2* 103 114 g/km

Μ x Π x Υ 3.999 x 1.743 x 1.455 mm

Τιμή € 14.290 € 15.890

Τιμές των βασικών επιπέδων εξοπλισμού Energy και Accenta, για τις εκδόσεις IG-T 100 και DIG-T 117, αντίστοιχα. Διαθέσιμη είναι και η έκδοση “IG-T 100 xTronic” με αυτόματο κιβώτιο CVT (0-100 km/h σε 13,0’’ και κατανάλωση 5,7/4,4/4,9 lit./100 km και CO2 111 g/km), που στην έκδοση Energy κοστίζει €15.350. Στην γκάμα του Micra παραμένει η «ατμοσφαιρική» έκδοση 1.0/75 PS που κοστίζει €12.690.

*Κατανάλωση (πόλη/εκτός πόλης/μεικτός κύκλος) και ρύποι σύμφωνα με τον κύκλο NEDC (αναγωγή σε τιμές WLTP). Πληρούνται οι προδιαγραφές ρύπων Euro 6D-Temp. Δίνονται οι χαμηλότερες τιμές ανά μοντέλο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ ΝΕΟ APP ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ Ethnos.gr - App Store Ethnos.gr - Google Play
ΣΧΟΛΙΑ <% totalComments %>
ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Tο ethnos.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετεί τις απόψεις αυτές. Διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύει συκοφαντικά, υβριστικά, ρατσιστικά ή άλλα σχόλια που προτρέπουν σε άσκηση βίας. Επίσης, σχόλια σε greeklish και κεφαλαία δεν θα δημοσιεύονται ενώ το ethnos.gr, όταν και όπου κρίνει, θα συμμετέχει στον διάλογο.

Δείτε εδώ τους όρους χρήσης.

Προσθήκη Σχολίου
<% replyingComment.name %>
Ακύρωση
Το σχόλιό σας έχει προωθηθεί για έγκριση
Αυτός ο ιστότοπος προστατεύεται από το reCAPTCHA και ισχύουν η Πολιτική Απορρήτου και οι Όροι Παροχής Υπηρεσιών της Google.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΕΞΥΠΝΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ