Skip to main content

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Νίκη του e-Golf στο “Hi-Tech EKO Mobility Rally 2019”

Νίκη του e-Golf στο “Hi-Tech EKO Mobility Rally 2019”

Τελευταία Ενημέρωση
Με νίκη του e-Golf, για δεύτερη συνεχή χρονιά, ολοκληρώθηκε το «Hi-Tech EKO Mobility Rally 2019»

Το ηλεκτρικό Volkswagen e-Golf κατέκτησε την 1η θέση στο “Hi-Tech EKO Mobility Rally 2019”, έναν αγώνα για αυτοκίνητα μηδενικών ρύπων, που πραγματοποιήθηκε στην Αττική.

Με νίκη του e-Golf, για δεύτερη συνεχή χρονιά, ολοκληρώθηκε το «Hi-Tech EKO Mobility Rally 2019». Το ηλεκτρικό Volkswagen, επίσημη συμμετοχή της Kosmocar - αντιπροσωπείας της γερμανικής εταιρίας στη χώρα μας - στον αγώνα, κατέκτησε την 1η θέση τόσο στη γενική κατάταξη όσο και στις δύο επιμέρους κατηγορίες: της κατανάλωσης ενέργειας και της regularity (αγώνας ακριβείας), κάτι που συμβαίνει για πρώτη φορά στη δωδεκαετή ιστορία του θεσμού.

Ο αγώνας, που τελεί υπό την αιγίδα της FIA και περιλαμβάνεται στο επίσημο καλεντάρι του FIA E-Rally Regularity Cup, διοργανώθηκε από το Ελληνικό Ινστιτούτο Ηλεκτροκίνητων Οχημάτων (ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο.), το Σαββατοκύριακο 4-5 Μαΐου, στην Αττική. Η εκκίνηση δόθηκε το Σάββατο το μεσημέρι από την Πλατεία Κοτζιά, στο κέντρο της Αθήνας, με τα πληρώματα να διανύουν συνολική απόσταση σχεδόν 330 χιλιομέτρων, κατανεμημένη σε 4 σκέλη, πριν την καρό σημαία του τερματισμού και πάλι στην Πλατεία Κοτζιά, το απόγευμα της Κυριακής.

vw-2.jpg

Το e-Golf που κατέκτησε την πρώτη θέση στον αγώνα, που εφέτος πραγματοποιήθηκε με τη συμμετοχή αποκλειστικά ηλεκτρικών μοντέλων μπαταρίας, είχε πλήρωμα τους Alex Stricher και Adrien Da Cunha Belves. Ενώ ένα δεύτερο e-Golf, με πλήρωμα τους Θωμά Παπαπάσχο και Γιάννη Χαρπίδη, νικητές του περσινού αγώνα, κατέκτησε τη 2η θέση στο σκέλος κατανάλωσης ενέργειας του αγώνα. Το ηλεκτρικό Volkswagen δεν αντιμετώπισε το παραμικρό πρόβλημα, αποδεικνύοντας την ορθολογική εκμετάλλευση ηλεκτρικής ενέργειας που το χαρακτηρίζει αλλά και την αξιοπιστία του.

Σε δηλώσεις του λίγο μετά την απονομή, ο 39χρονος Γάλλος οδηγός, που αξίζει να σημειωθεί στο παλμαρέ του έχει και τη νίκη στο eRally Monte-Carlo 2018, τόνισε: «Δεν αντιμετωπίσαμε κανένα πρόβλημα, είχαμε την άνεση να το οδηγήσουμε τόσο στο Eco όσο και στο Normal Mode, γιατί πάνω απ’ όλα μας ενδιέφερε να ευχαριστηθούμε τον αγώνα! Η τιμή των 11,1 kWh/100 χλμ. που πετύχαμε ως ενεργειακή κατανάλωση, αποδεικνύει ότι θα μπορούσαμε να ξεπεράσουμε σχετικά εύκολα την επίσημη αυτονομία των 300 χιλιομέτρων που δίνει η Volkswagen».

Την απονομή στο πλήρωμα από τη Γαλλία έκανε ο κ. Carlos Funes, Technical Delegate της FIA, ο οποίος ήρθε στη χώρα μας εκπροσωπώντας τη διεθνή ομοσπονδία.

vw-3.jpg

Σε σύντομο χαιρετισμό του, ο κ. Παντελής Καλογεράκος, πρόεδρος του ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο., τόνισε «πόσο σημαντικό γεγονός αποτελεί για την Ελλάδα η διοργάνωση αυτού του αγώνα, ο οποίος μάλιστα περιλαμβάνεται στο επίσημο πρόγραμμα της FIA, σε μία προσπάθεια του ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο. να ενημερώσει αλλά και να εξοικειώσει κατά κάποιο τρόπο το ελληνικό κοινό σχετικά με την ηλεκτροκίνηση, τη νέα τεχνολογική πραγματικότητα που είναι προ των πυλών, όσον αφορά τις μετακινήσεις μας στο όχι μακρινό μέλλον».

Το Hi-Tech EKO Mobility Rally 2019 είχε αρκετό ενδιαφέρον από άποψη συμμετοχών, καθώς συγκέντρωσε γνωστά πληρώματα από το εξωτερικό, με διεθνείς περγαμηνές. Ανάμεσά τους, οι Γάλλοι παγκόσμιοι πρωταθλητές του FIA World New Energy Championship για το 2018, Didier Malga και Anne Bonnel με Tesla Model 3 και οι Kofler – Olivoni και Guerrini – Calchetti με δύο Audi e-tron. Συνολικά, τη σημαία εκκίνησης είδαν 13 ηλεκτρικά (BEV) οχήματα, ανάμεσά τους μία Jaguar I-Pace, ένα Nissan Leaf, τρεις BMW i3 με range extender και δύο Zhidou D2S.

Στον εφετινό αγώνα συμμετείχε ένα ακόμα e-Golf, με πλήρωμα τους Δημήτρη Λίτσιο και Νίκο Σιώμο, με υποστήριξη από τη Volkswagen Ιωαννίδης, εκπροσωπώντας το Δήμο Κοζάνης.

ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Tο ethnos.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετεί τις απόψεις αυτές. Διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύει συκοφαντικά, υβριστικά, ρατσιστικά ή άλλα σχόλια που προτρέπουν σε άσκηση βίας. Επίσης, σχόλια σε greeklish και κεφαλαία δεν θα δημοσιεύονται ενώ το ethnos.gr, όταν και όπου κρίνει, θα συμμετέχει στον διάλογο.

Δείτε εδώ τους όρους χρήσης.

Προσθήκη Σχολίου
<% replyingComment.name %>
Ακύρωση
Το σχόλιό σας έχει προωθηθεί για έγκριση
Αυτός ο ιστότοπος προστατεύεται από το reCAPTCHA και ισχύουν η Πολιτική Απορρήτου και οι Όροι Παροχής Υπηρεσιών της Google.
ΕΞΥΠΝΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ