Skip to main content
Renault Captur 1.3 TCe: Ευέλικτο, δυνατό και προσιτό crossover

Renault Captur 1.3 TCe: Ευέλικτο, δυνατό και προσιτό crossover

Τελευταία Ενημέρωση
Η μεταμόσχευση κινητήρα ωφέλησε στο μέγιστο βαθμό την compact πρόταση της γαλλικής εταιρίας που επανέρχεται με αξιώσεις σε μια κατηγορία που αναπτύσσεται γοργά…

Με τον αποδοτικό, σύγχρονο βενζινοκινητήρα Energy 1.3 TCe, προϊόν της συνεργασίας της με την Daimler, εμπλουτίζει τη γκάμα των κινητήρων του δημοφιλούς Captur η Renault.

Έναν κινητήρα που έχει υποβληθεί σε δοκιμές 40.000 ωρών σε δυναμόμετρο, για επιβεβαίωση της αντοχής και της αξιοπιστίας του, και προσφέρει υψηλή ροπή σε όλο το φάσμα των στροφών λειτουργίας του, αλλά και χαμηλά επίπεδα κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών CO2 – το ζητούμενο της εποχής.

Η ώρα των επιδόσεων

renault-3.jpg

Στην πράξη αυτό μεταφράζεται σε - κορυφαία - ισχύ 130 και 150 ίππων - και ροπή 220 ή 250 Nm ανάλογα την έκδοση - αλλά και τιμές μέσης τυποποιημένης κατανάλωσης χαμηλότερες των 5,9 λίτρων/100 χλμ. Ενώ οι επιδόσεις του Renault CAPTUR 1.3 TCe δεν μπορούν παρά να υπερ-ικανοποιούν τον οδηγό, καθώς ο χρόνος για τα 0-100 km/h πέφτει στα 9,5’’ (στην έκδοση 1.3 TCe 150 EDC) ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει έως τα 210 χλμ./ώρα.

Για να επιτευχθεί αυτό το αποτέλεσμα, ο κινητήρας Energy 1.3 TCe αξιοποιεί μεταξύ άλλων την τεχνολογία Bore Spray Coating, μια ειδική επικάλυψη των κυλίνδρων με στόχο τη μείωση των τριβών και την καλύτερη μεταφορά της θερμότητας με τελικό αποτέλεσμα τη μεγιστοποίηση της απόδοσης. Αξιοποιείται επίσης το διπλό σύστημα μεταβλητού χρονισμού (Dual Variable Timing Camshaft), το οποίο μεταβάλλει διαρκώς τον χρόνο ανοίγματος των βαλβίδων εισαγωγής και εξαγωγής ανάλογα με τις στροφές και το φορτίο του κινητήρα. Παράλληλα, ο κινητήρας Energy 1.3 TCe εξοπλίζεται με φίλτρο κατακράτησης μικροσωματιδίων (Gasoline Particulate Filter), το οποίο βελτιώνει την περιβαλλοντική του απόδοση.

Όλες οι εκδόσεις είναι προσθιοκίνητες, στοιχείο που χαρακτηρίζει το Captur από την πρώτη στιγμή της εμφάνισής του, ενώ στην προκειμένη περίπτωση το κιβώτιο ταχυτήτων είναι χειροκίνητο, ως στάνταρ. Στην έκδοση όμως των 150 ίππων, ο νέος κινητήρας συνδυάζεται και με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων (EDC).

Ολοκληρωμένη πρόταση

renault-4.jpg

Κατά τ’ άλλα το Renault CAPTUR δε χρειάζεται συστάσεις. Έχοντας κατακτήσει επί σειρά ετών, όπως και το 2018, την 1η θέση των πωλήσεων της κατηγορίας του σε ευρωπαϊκό επίπεδο, έχει αποδείξει πως πρόκειται για ένα από εξαιρετικά ολοκληρωμένο – και όμορφο - μοντέλο. Οι πολλαπλές επιλογές εξατομίκευσης του επιτρέπουν να προσαρμόζεται σε κάθε γούστο ενώ η αυξημένη απόσταση από το έδαφος (17 εκατοστά) το καθιστά κατάλληλο για (σχεδόν) κάθε μετακίνηση. Η δυνατότητα κίνησης εκτός ασφάλτου «ενισχύεται» με το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου πρόσφυσης Extended Grip (προσφέρεται κατ’ επιλογήν), που διαθέτει τρεις επιλογές λειτουργίας (εντός δρόμου, εκτός δρόμου και Expert) και σε συνδυασμό με τα ελαστικά M+S (κατάλληλα όχι μόνο για άσφαλτο, αλλά και για λάσπη + χιόνι) δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό του νέου CAPTUR να κινηθεί σε οδοστρώματα με χαμηλή πρόσφυση με αυξημένη ασφάλεια.

Χάρη στις compact διαστάσεις του (ΜxΠxΥ: 4.122 x 1.778 x 1.566 mm) το Captur φαντάζει σχεδόν ιδανικό για την κίνηση σε αστικό περιβάλλον, ενώ ταυτοχρόνως οι χώροι του καταφέρνουν να εντυπωσιάζουν – και αυτό μπορούμε να το θεωρήσουμε ως ένα στοιχείο κληρονομικό, καθώς η Renault είναι αυτή που άνοιξε το δρόμο για μια διαφορετική αρχιτεκτονική εσωτερικών χώρων, με το πρώτο Espace, τη δεκαετία του 80. Το συρόμενο πίσω κάθισμα προάγει τη χρηστικότητα, δίνοντας τη δυνατότητα αναδιαμόρφωσης του εσωτερικού και επιτρέποντας στο χώρο αποσκευών να αυξηθεί μέχρι τα 455 λίτρα. Ενώ όταν τα καθίσματα πέσουν τελείως, μπορούν να μεταφερθεί φορτίο με όγκο μέχρι 1235 λίτρα.

Οι έξυπνες και πρακτικές λύσεις, όπως το ευρύχωρο συρτάρι Easy Box και οι αφαιρούμενες με φερμουάρ επενδύσεις καθισμάτων Zip Collection, δε λείπουν από το εσωτερικό του, ενώ η λίστα εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας περιλαμβάνει ό,τι μπορεί να ζητήσει ο οδηγός σήμερα. Από το σύγχρονο σύστημα infotainment Renault R-Link Evolution, με οθόνη αφής 7 ιντσών, μέχρι το Easy Park Assist, που βοηθάει τον οδηγό να παρκάρει αυτόματα, το Hill Start Assist, αλλά και το Blind Spot Warning για να μην έχει ο οδηγός «τυφλές» γωνίες όταν ελίσσεται ανάμεσα στις λωρίδες.

Συμφέρει…

renault-2.jpg

Ο τιμοκατάλογος του Renault Captur 1.3 TCe ξεκινά από τα 15.980 ευρώ, ενώ όλες οι εκδόσεις του μοντέλου καλύπτονται από 5 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση και 3 χρόνια οδική βοήθεια. Εκτός των επιλογών με 130 και 150 ίππους, η γκάμα κινητήρων του δημοφιλούς crossover πλαισιώνεται από τον turbo κινητήρα βενζίνης 0,9 TCe 90hp (από €14.680) και τον κινητήρα diesel 1.5 dCi 90hp (από €16.300), όλοι τους σύγχρονων προδιαγραφών ρύπων WLTP.

Ενώ από την άποψη του εξοπλισμού, το Renault CAPTUR 1.3 TCe διατίθεται στις γνωστές εκδόσεις Authentic, Expression και Dynamic, αλλά και στην αναβαθμισμένη έκδοση Dynamic-X, που είναι άμεσα διαθέσιμη στο Δίκτυο της Renault.



Το ethnos.gr καταγράφει όλες τις εξελίξεις σχετικά με τον ισχυρό σεισμό στην Αττική και την Αθήνα.

Δείτε εδώ όλες τις σημαντικές εξελίξεις σχετικά με τη σεισμική δραστηριότητα και τα σημαντικά γεγονότα.

ΣΧΟΛΙΑ <% totalComments %>
ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Tο ethnos.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετεί τις απόψεις αυτές. Διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύει συκοφαντικά, υβριστικά, ρατσιστικά ή άλλα σχόλια που προτρέπουν σε άσκηση βίας. Επίσης, σχόλια σε greeklish και κεφαλαία δεν θα δημοσιεύονται ενώ το ethnos.gr, όταν και όπου κρίνει, θα συμμετέχει στον διάλογο.

Δείτε εδώ τους όρους χρήσης.

Προσθήκη Σχολίου
<% replyingComment.name %>
Ακύρωση
Το σχόλιό σας έχει προωθηθεί για έγκριση
Αυτός ο ιστότοπος προστατεύεται από το reCAPTCHA και ισχύουν η Πολιτική Απορρήτου και οι Όροι Παροχής Υπηρεσιών της Google.
ΕΞΥΠΝΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ