Hyundai Tuscon 48V Hybrid Diesel: Οικολογία παντός εδάφους
Hyundai Tuscon 48V Hybrid Diesel

Hyundai Tuscon 48V Hybrid Diesel: Οικολογία παντός εδάφους

Τελευταία Ενημέρωση
Τα πλεονεκτήματα των σύγχρονων πετρελαιοκινητήρων αξιοποιεί με τον καλύτερο τρόπο η ιδιαίτερη υβριδική πρόταση της κορεατικής εταιρείας

Σχεδιασμένο με γνώμονα την ηλεκτροκίνηση είναι το νέο κορεατικό SUV, που από τη μια εφοδιάζεται με τους νέους – τεχνολογίας smart stream – πετρελαιοκινητήρες 1,6 λίτρων της Hyundai και από την άλλη ενσωματώνει το 48-volt diesel υβριδικό σύστημα κίνησης που παρουσίασε εντελώς πρόσφατα η εταιρία.

Το νέο Tucson διακρίνεται για την ανανεωμένη του σχεδίαση αλλά και για ένα ευρύτερο φάσμα προηγμένων τεχνολογιών και χαρακτηριστικών ευκολίας που του επιτρέπουν να συνεχίσει την επιτυχημένη πορεία του σε ολόκληρη την Ευρώπη, καθώς αποτελεί το best selling μοντέλο της Hyundai στην Ευρώπη τα τελευταία τρία χρόνια. Πρόκειται για το πρώτο μοντέλο της εταιρείας με «ήπιο» υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης, που εξασφαλίζει αφενός τη λεγόμενη οδηγική απόλαυση, ενώ από την άλλη βελτιώνει την οικονομία στα καύσιμα σε ποσοστό έως και 7%. Η Hyundai με αυτόν τον τρόπο βελτιώνει το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα και προωθεί τη στρατηγική της ηλεκτροκίνησης.

Εξοικονομώντας καύσιμα

Η νέα υβριδική τεχνολογία περιλαμβάνει μια μπαταρία ιόντων λιθίου με χωρητικότητα 0,44 kWh και τάση 48 volt, μία μονάδα υβριδικής μίζας-γεννήτριας (Mild Hybrid Starter Generator - MHSG), έναν μετασχηματιστή συνεχούς ρεύματος, χαμηλής τάσης (Low Voltage DC / DC) και έναν μετατροπέα (inverter). Συνδεδεμένη με ιμάντα με τον στροφαλοφόρο άξονα του κινητήρα, η MSHG παρέχει κατά την επιτάχυνση ηλεκτρική υποβοήθηση έως και 12 kW λειτουργώντας ως «κινητήρας» και μειώνοντας κατ’ αυτόν τον τρόπο το φορτίο του κινητήρα πετρελαίου και τις εκπομπές ρύπων (αντλώντας σε αυτήν την περίπτωση ενέργεια από την μπαταρία).

new_hyundai_tucson_interior_2_copy.jpg

Στη λειτουργία «γεννήτριας», το σύστημα συλλέγει την κινητική ενέργεια που απελευθερώνεται κατά την επιβράδυνση του αυτοκινήτου, με ταχύτητα στο κιβώτιο και κατά το φρενάρισμα, και χρησιμοποιεί την ισχύ αυτή για επαναφόρτιση της μπαταρίας. Ελέγχοντας ηλεκτρονικά την MSHG και χρησιμοποιώντας το μετατροπέα, το σύστημα αλλάζει αυτόματα και απροβλημάτιστα από τη λειτουργία «κινητήρα» στη λειτουργία «γεννήτριας».

Πρόκειται για σχετικώς προσιτή από οικονομική άποψη τεχνολογία, με μικρές διαστάσεις, ώστε να εντάσσεται εύκολα στην υπάρχουσα δομή των μοντέλων της εταιρίας, έχει δε σχεδιαστεί έτσι ώστε να ταιριάζει με τον σύγχρονο τρόπο ζωής των καταναλωτών, μιας και η μπαταρία της δεν απαιτεί φόρτιση από ηλεκτρικό δίκτυο. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, συνδυάζεται με έναν πετρελαιοκινητήρα 1,6 λίτρων/115 ίππων και έναν ακόμη ίδιου κυβισμού, 136 ίππων που συνδυάζονται με χειροκίνητα κιβώτια 6 σχέσεων.

new_hyundai_tucson_5_copy.jpg

Ο ισχυρότερος από αυτούς συνδυάζεται και με 7άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη συνδυάζεται, αλλά και με τετρακίνηση τεχνολογίας “H-TRAC”, η οποία, σε συνδυασμό με το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης στροφής (Advanced Traction Cornering Control), αλλά και το μπλοκάρισμα του διαφορικού (Lock 50:50), προσφέρει θεαματική αύξηση των δυνατοτήτων κίνησης σε δύσκολες συνθήκες.

Η ποιότητα της ασφάλειας

Ιδιαίτερα ευρύχωρο το εσωτερικό, διακρίνεται για την υψηλή ποιότητα κατασκευής του, προσφέρει δε άπλετους χώρους για τους επιβάτες, οι οποίοι έχουν στη διάθεσή τους και αρκετές θέσεις για τα προσωπικά τους αντικείμενα και απολαμβάνουν παράλληλα τον high tech εξοπλισμό, όπως η οθόνη αφής 8-ιντσών και το σύστημα πλοήγησης Νέας Γενιάς, το οποίο τρεις φορές ταχύτερο από αυτό του προηγούμενου μοντέλου και συνοδεύεται από επταετή δωρεάν συνδρομή στην υπηρεσία TomTom LIVE services, με πληροφορίες για την κίνηση, τα ραντάρ της τροχαίας τις καιρικές συνθήκες κ.ά. Ενώ η άκαμπτη δομή του νέου Tucson επέτρεψε στους μηχανικούς της Hyundai να επιτύχουν σημαντικά οφέλη στον τομέα του θορύβου και των κραδασμών (NVH), καθιστώντας την καμπίνα νέου SUV μια από τις πιο αθόρυθες της κατηγορίας.

new_hyundai_tucson_13_copy.jpg

Το υψηλό επίπεδο της προσφερόμενης ασφάλειας επιβεβαιώνεται από τα 5 αστέρια (μέγιστη διάκριση) του ανεξάρτητου οργανισμού Euro NCAP που αντιστοιχούν, εκτός από την ανθεκτική δομή αμαξώματος, σε ένα πλήθος σύγχρονων συστημάτων, όπως το ενεργό καπό (Active Hood) για υψηλότερη προστασία των πεζών στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις, το αυτόνομο σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης (ενεργό μέχρι τα 120 km/h), το Rear-Cross Traffic Alert που μειώνει τον κίνδυνο σύγκρουσης κατά την κίνηση με την όπισθεν κ.ά.

Σημειώστε ότι η Hyundai προσφέρει, σε όλη την Ευρώπη, και κατ’ επέκταση και στη χώρα μας, πενταετή εγγύηση – και μάλιστα με απεριόριστα χιλιόμετρα – η οποία συνοδεύεται πέντε χρόνια οδικής βοήθειας και πέντε χρόνια τεχνικών ελέγχων.

ΣΧΟΛΙΑ <% totalComments %>
ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Tο ethnos.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετεί τις απόψεις αυτές. Διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύει συκοφαντικά, υβριστικά, ρατσιστικά ή άλλα σχόλια που προτρέπουν σε άσκηση βίας. Επίσης, σχόλια σε greeklish και κεφαλαία δεν θα δημοσιεύονται ενώ το ethnos.gr, όταν και όπου κρίνει, θα συμμετέχει στον διάλογο.

Δείτε εδώ τους όρους χρήσης.

Προσθήκη Σχολίου
<% replyingComment.name %>
Ακύρωση
Το σχόλιό σας έχει προωθηθεί για έγκριση
Αυτός ο ιστότοπος προστατεύεται από το reCAPTCHA και ισχύουν η Πολιτική Απορρήτου και οι Όροι Παροχής Υπηρεσιών της Google.
ΕΞΥΠΝΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ