Hyundai i30 N Project C: Πιο ελαφρύ, πιο γρήγορο, πιο σπορ

Hyundai i30 N Project C: Πιο ελαφρύ, πιο γρήγορο, πιο σπορ

Το Hyundai i30 N Project C είναι μια χαμηλότερη και πιο επιθετική έκδοση της κορυφαίας έκδοσης των 275hp του 5-θυρου i30 N.

Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης πραγματοποιήθηκε η παγκόσμια πρεμιέρα του Hyundai i30 N Project C. Το “C” στο όνομα της ειδικής αυτής έκδοσης του i-30 αντιπροσωπεύει 3 στοιχεία: Την “Area C” υψηλών επιδόσεων στην πίστα του Namyang R & D της Hyundai, τα "Carbon fibre" - Ανθρακονήματα/CFPR – πρώτη εφαρμογή από την Hyundai και το "Centre of Cravity" – χαμηλότερο κέντρο βάρους, ώστε οι πελάτες να γνωρίζουν ότι η εταιρία εστιάζει στην απόδοση.

Το i30 N Project C διαθέτει μειωμένο βάρος χάρη στη χρήση CFRP και αλουμινίου. Οι 19 ιντσών σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου της OZ συμμετέχουν σημαντικά στη μείωση του βάρους, όντας 22 κιλά ελαφρύτερες. Χρησιμοποιώντας CFRP το καπό είναι ελαφρύτερο κατά 7,2 κιλά και τα δύο πλαϊνά σπόϊλερ κατά 499 γραμμάρια το καθένα, το εμπρός splitter είναι πιο βαρύ κατά 240 γραμμάρια, ο νέος σχεδίασης πίσω διαχύτης είναι ελαφρύτερος κατά 386 γραμμάρια και τα καθίσματα της Sabelt® με CFRP είναι ελαφρύτερα 7,5 κιλά το καθένα. Τα καθίσματα Sabelt προσφέρουν επίσης στον οδηγό και τον συνοδηγό άριστη πλευρική στήριξη και στήριξη των ώμων σε μια βελτιωμένη θέση οδήγησης.

Η ισχύς παραμένει 275 PS και η ροπή υπερβαίνει τα 378 Nm όπως και το i30 N υψηλών επιδόσεων, ενώ το μειωμένο βάρος ενίσχυσε την αμεσότητα του i30 N Project C.

i30n_project_c_2_copy.jpg
Το εσωτερικό του Project C διαθέτει επένδυση Alcantara® γύρω από το τιμόνι, το χειρόφρενο και το μοχλό ταχυτήτων.

"Το τιμόνι και η ανάρτηση στο i30 N Project C θεωρούνται σημεία αναφοράς για τους πιο ενθουσιώδεις οδηγούς του Hyundai i30 N" δήλωσε ο κ. Alexander Eichler, Head του High Performance Vehicle Test και Development στο Technical Center της Hyundai Motor Europe.

Το i30 N Project C είναι 6 χιλιοστά πιο κοντά στο δρόμο και το κέντρου βάρους 8,8 χιλιοστά χαμηλότερα - χάρη στην τοποθέτηση πιο χαμηλών και σφιχτών ελατηρίων μεγαλύτερης ακαμψίας μαζί με αμορτισέρ. Παράλληλα, οι αρθρώσεις στους πίσω τροχούς είναι κατασκευασμένες από αλουμίνιο αντί ατσάλι και εξασφαλίζουν μείωση του βάρους κατά 4,66 κιλά. Επιπρόσθετα, όλοι οι τρόποι οδήγησης έχουν επαναπρογραμματιστεί ειδικά για το Project C και οι δύο τρόποι οδήγησης Sport και N δίνουν στους οδηγούς μεγαλύτερη άμεση απόκριση και ακόμη πιο fun-to-drive αυτοκίνητο.

To Hyundai i30 N Project C διαθέτει αποκλειστικά συστήματα που δοκιμάστηκαν στο κέντρο έρευνας και εξέλιξης του Namyang και στη πίστα του Nürburgring. Το Hyundai i30 N Project C θα διατίθεται μόνο σε ευρωπαίους πελάτες και η παραγωγή του θα περιοριστεί αυστηρά στα 600 οχήματα

Hyundai i30 N Project C: Πιο ελαφρύ, πιο γρήγορο, πιο σπορ
Hyundai i30 N Project C: Πιο ελαφρύ, πιο γρήγορο, πιο σπορ
Hyundai i30 N Project C: Πιο ελαφρύ, πιο γρήγορο, πιο σπορ
ΣΧΟΛΙΑ <% totalComments %>
ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Tο ethnos.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετεί τις απόψεις αυτές. Διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύει συκοφαντικά, υβριστικά, ρατσιστικά ή άλλα σχόλια που προτρέπουν σε άσκηση βίας. Επίσης, σχόλια σε greeklish και κεφαλαία δεν θα δημοσιεύονται ενώ το ethnos.gr, όταν και όπου κρίνει, θα συμμετέχει στον διάλογο.

Δείτε εδώ τους όρους χρήσης.

Προσθήκη Σχολίου
<% replyingComment.name %>
Ακύρωση
Το σχόλιό σας έχει προωθηθεί για έγκριση
Αυτός ο ιστότοπος προστατεύεται από το reCAPTCHA και ισχύουν η Πολιτική Απορρήτου και οι Όροι Παροχής Υπηρεσιών της Google.
ΕΞΥΠΝΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ