Νέο Toyota Yaris: Ολοκαίνουριο, διαθέσιμο και ως υβριδικό

Νέο Toyota Yaris: Ολοκαίνουριο, διαθέσιμο και ως υβριδικό

Τελευταία Ενημέρωση
Αναμφισβήτητα δυνατός παίκτης στην βασική κατηγορία της αγοράς, αυτή των "σουπερμίνι", είναι το Yaris του 2020 που προέκυψε από λευκό χαρτί.

Χτισμένο πάνω στην εντελώς νέα πλατφόρμα GA-B, η οποία προέκυψε από τη νέα αρχιτεκτονική TNGA (Toyota New Global Architecture) της μεγάλης ιαπωνικής εταιρίας, είναι το ολοκαίνουριο Yaris, το επιτυχημένο σουπερμίνι, του οποίου η πρώτη γενιά είχε σχεδιαστεί από τον Έλληνα Σωτήρη Κωβό. Η χρήση της TNGA έχει ήδη ευρύ αντίκτυπο σε όλη τη γκάμα της Toyota, αφού από αυτήν προέκυψαν επίσης οι πλατφόρμες GA-K (των RAV4 και Camry) και GA-C (του Prius και του C-HR) που προηγήθηκαν. Σημειώστε ότι η πλατφόρμα GA-B θα χρησιμοποιηθεί επίσης για τη δημιουργία της νέας γενιάς μικρών αυτοκινήτων της ιαπωνικής εταιρίας.

Έχουμε λοιπόν να κάνουμε με ένα ολοκαίνουριο μοντέλο, το οποίο είναι ελάχιστα μικρότερο σε μήκος (κατά 5 mm) και αισθητά μικρότερο σε ύψος (κατά 40 mm), αλλά μεγαλύτερο σε πλάτος και με μεγαλύτερο μεταξόνιο (κατά 50 mm) και στις δύο περιπτώσεις, από το υπό αντικατάσταση μοντέλο, σε μια προσπάθεια χαμηλώματος του κέντρου βάρους και βελτίωσης της αεροδυναμικής, αλλά και των δυναμικών χαρακτηριστικών του Yaris, που τώρα επιπλέον βρίσκεται και αισθητικά ωφελημένο, με ένα πιο δυναμικό σφηνοειδές προφίλ.

yarisbadge-v04-lights-534885_copy.jpg

Ιδιαίτερο βάρος δίνεται στην υβριδική έκδοση  του νέου Yaris, που είναι εφοδιασμένη με την 4η γενιά του υβριδικού «αυτοφορτιζόμενου» συστήματος της Toyota . Πρόκειται για το σύστημα “1.5 Hybrid Dynamic Force” που βασίζεται σε έναν τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα, προσφέρει κατά 15% πιο άμεση απόκριση στο γκάζι και επιτυγχάνει έναν εντυπωσιακό βαθμό θερμικής απόδοσης (40%), γεγονός που συνεπάγεται μείωση της κατανάλωσης κατά 20% και των εκπομπών CO2 κατά 15% σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο.

toyota-g1-interior-1-rgb-10.03.2019-253066_copy.jpg

Σημειώστε ότι σχετικές έρευνες που διεξήγαγαν οι Ιάπωνες σε τρεις διαφορετικές πόλεις έδειξαν ότι ένα υβριδικό αυτοκίνητο σαν το Yaris κινείται σε ποσοστό 80% με μηδενικούς ρύπους σε αστικό περιβάλλον – γεγονός που εν μέρει εξηγεί και την επιμονή της Toyota στο συγκεκριμένο τύπο υβριδικού συστήματος παραγωγής ισχύος. Θυμίζουμε ότι η Toyota έχει 14,0 εκατομμύρια πωλήσεις υβριδικών μοντέλων στο ενεργητικό της, από τις οποίες τα 2,5 εκατομμύρια πραγματοποιήθηκαν στην Ευρώπη.

Βεβαίως δεν λείπουν και οι συμβατικές εκδόσεις του νέου Yaris, εφοδιασμένες με τρικύκλινδρους βενζινοκινητήρες 1,5 και 1,0 λίτρου.

Εντελώς αλλαγμένο είναι τέλος, το εσωτερικό όπου μεταξύ άλλων συναντάμε και μια νέα οθόνη infotainment, αλλά και έγχρωμο head up display (προβολή ενδείξεων στο παρμπρίζ) 10 ιντσών.

Νέο Toyota Yaris: Ολοκαίνουριο, διαθέσιμο και ως υβριδικό
Νέο Toyota Yaris: Ολοκαίνουριο, διαθέσιμο και ως υβριδικό
Νέο Toyota Yaris: Ολοκαίνουριο, διαθέσιμο και ως υβριδικό
Νέο Toyota Yaris: Ολοκαίνουριο, διαθέσιμο και ως υβριδικό
Νέο Toyota Yaris: Ολοκαίνουριο, διαθέσιμο και ως υβριδικό
ΣΧΟΛΙΑ <% totalComments %>
ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Tο ethnos.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετεί τις απόψεις αυτές. Διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύει συκοφαντικά, υβριστικά, ρατσιστικά ή άλλα σχόλια που προτρέπουν σε άσκηση βίας. Επίσης, σχόλια σε greeklish και κεφαλαία δεν θα δημοσιεύονται ενώ το ethnos.gr, όταν και όπου κρίνει, θα συμμετέχει στον διάλογο.

Δείτε εδώ τους όρους χρήσης.

Προσθήκη Σχολίου
<% replyingComment.name %>
Ακύρωση
Το σχόλιό σας έχει προωθηθεί για έγκριση
Αυτός ο ιστότοπος προστατεύεται από το reCAPTCHA και ισχύουν η Πολιτική Απορρήτου και οι Όροι Παροχής Υπηρεσιών της Google.
ΕΞΥΠΝΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ