Η Citroen στοχεύει τα επόμενα χρόνια στις αγορές της Κίνας και της Ινδίας για να μπορέσει να πιάσει τον στόχο της.
Ωστόσο, αναθεώρησε τις πωλήσεις της το 2022 από τα 1,5 εκατ. οχήματα στα 1,3 εκατ. Τα μοντέλα που αναμένεται να δώσουν τον ρυθμό των πωλήσεων είναι το C3 και το C5 Aircross SUV.
Από την άλλη η ευρωπαϊκή αγορά για την Citroen πέρυσι ήταν μια καλή αγορά, σύμφωνα με το ΑΠΕ, καθώς είδε να αυξάνονται οι πωλήσεις της κατά 1,2%, πετυχαίνοντας μερίδιο αγοράς κοντά στο 4,9% από 4,7% που είχε το 2018.
ΣΧΟΛΙΑ
<% totalComments %> ΣχόλιαTο ethnos.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετεί τις απόψεις αυτές. Διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύει συκοφαντικά, υβριστικά, ρατσιστικά ή άλλα σχόλια που προτρέπουν σε άσκηση βίας. Επίσης, σχόλια σε greeklish και κεφαλαία δεν θα δημοσιεύονται ενώ το ethnos.gr, όταν και όπου κρίνει, θα συμμετέχει στον διάλογο.
Δείτε εδώ τους όρους χρήσης.