Κορονοϊός: Στον «αέρα» 1.087.293 θέσεις στην αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης
(ΑΠΕ)

Κορονοϊός: Στον «αέρα» 1.087.293 θέσεις στην αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης

Αν σε αυτά τα νούμερα προσθέσουμε και τη μεγάλη αλυσίδα εφοδιασμού και συντήρησης αυτών, τότε γίνεται εύκολα αντιληπτό ότι το πρόβλημα γιγαντώνεται

Περισσότερες από 1.087.293 θέσεις απασχόλησης στην αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης επηρεάζονται από τη διακοπή λειτουργίας των εργοστασίων ως αποτέλεσμα της πανδημίας του κορονοϊού.

Σε αυτή την κατάσταση, αν προσθέσουμε και τα συνολικά 2,6 εκατομμύρια των άμεσα θέσεων εργασίας στον τομέα της μεταποίησης, τότε διαπιστώνουμε ότι το πλήγμα στην αυτοκινητοβιομηχανία αναμένεται να είναι τεράστιο σε περίπτωση που δεν θα μπορέσει να υπάρξει επανεκκίνηση. Αν σε αυτά τα νούμερα προσθέσουμε και τη μεγάλη αλυσίδα εφοδιασμού και συντήρησης αυτών, τότε γίνεται εύκολα αντιληπτό ότι το πρόβλημα γιγαντώνεται.

'Αλλωστε, είναι γνωστό σε όλους ότι η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία αποτελεί τη ραχοκοκαλιά της Οικονομίας στην Ευρωπαϊκή Ένωση και ένα πλήγμα σε αυτό τον τομέα θα επηρεάσει σε μεγάλο βαθμό τις ισορροπίες. Το μεγαλύτερο πρόβλημα το αντιμετωπίζει η Γερμανία που οι θέσεις που επηρεάζονται άμεσα είναι 568.518, ενώ το ίδιο αναμένεται να επηρεαστούν η Γαλλία (90.000 θέσεις) και η Ιταλία (69.312 θέσεις).

Εξίσου σημαντικές επιπτώσεις θα έχουν η Ισπανία (60.000 θέσεις) και η Σουηδία (67.000 θέσεις) με ανάλογες επιπτώσεις και στην Μεγ. Βρετανία (65.455 θέσεις). Φυσικά στην Ευρωπαϊκή Ένωση υπάρχουν και χώρες που μπορεί να μην έχουν ως βασικό μοχλό της οικονομίας τους την αυτοκινητοβιομηχανία, ωστόσο αναμένεται να επηρεαστούν και αυτές σε μεγάλο βαθμό.

Όπως το Βέλγιο (14.600 θέσεις), η Ολλανδία (13.500 θέσεις), Σλοβακία (20.000 θέσεις) και Τσεχία (45.000 θέσεις). Στα στοιχεία που δίνει ο Ευρωπαϊκός Σύνδεσμος Κατασκευαστών Αυτοκινήτων κάνει λόγο για συντηρητικές εκτιμήσεις, καθώς θεωρεί ότι ο πραγματικός αριθμός των εμπλεκομένων στην αλυσίδα του αυτοκινήτου είναι πολύ υψηλότερος.

Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία με τα εργοστάσια και τις αντιπροσωπείες να κλείνουν, οι ευρωπαϊκές πωλήσεις αυτοκινήτων ενδέχεται να μειωθούν κατά 20% φέτος, αντιπροσωπεύοντας εκατομμύρια οχήματα. Οι αναλυτές μάλιστα κάνουν λόγο για τον μεγαλύτερο παράγοντα κινδύνου που αντιμετωπίζει η αυτοκινητοβιομηχανία τα τελευταία χρόνια, σύμφωνα με το ΑΠΕ.

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της Morgan Stanley οι ευρωπαϊκές πωλήσεις αυτοκινήτων το 2020 θα είναι περίπου 12,5 εκατομμύρια μονάδες σε σύγκριση με τα 13,7 εκατομμύρια της προηγούμενης πρόβλεψή της. Τέλος, σύμφωνα με την ίδια οι παγκόσμιες πωλήσεις αναμένεται να μειωθούν φέτος περισσότερο από 12%, καθώς σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις θα υπάρξει μείωση πωλήσεων 8 εκατομμυρίων μονάδων μόνο στο πρώτο εξάμηνο του 2020.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΡΟΝΟΙΟ

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ ΝΕΟ APP ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ Ethnos.gr - App Store Ethnos.gr - Google Play
ΣΧΟΛΙΑ <% totalComments %>
ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Tο ethnos.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετεί τις απόψεις αυτές. Διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύει συκοφαντικά, υβριστικά, ρατσιστικά ή άλλα σχόλια που προτρέπουν σε άσκηση βίας. Επίσης, σχόλια σε greeklish και κεφαλαία δεν θα δημοσιεύονται ενώ το ethnos.gr, όταν και όπου κρίνει, θα συμμετέχει στον διάλογο.

Δείτε εδώ τους όρους χρήσης.

Προσθήκη Σχολίου
<% replyingComment.name %>
Ακύρωση
Το σχόλιό σας έχει προωθηθεί για έγκριση
Αυτός ο ιστότοπος προστατεύεται από το reCAPTCHA και ισχύουν η Πολιτική Απορρήτου και οι Όροι Παροχής Υπηρεσιών της Google.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΕΞΥΠΝΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ