Μια διαφορετική πρόταση της Hyundai (vid+pics)
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά

Με περισσότερες εικόνες από την παρουσία της στην Εβδομάδα Σχεδίασης στο Μιλάνο (Milan Design Week) επανέρχεται η Hyundai.
Οι φωτογραφίες αφορούν το concept “STYLE SET FREE”, με το οποίο η εταιρία αποδεικνύει την ανάγκη δημιουργίας του «ιδανικού χώρου». Το ερώτημα «ποια μορφή θα έχει;» αφήνει τους ανθρώπους να το αποφασίσουν χρησιμοποιώντας τις προτιμήσεις τους.
Αυτό που παρουσιάζει η Hyundai είναι με δυο λόγια το όραμά της για την καθημερινότητα την εποχή της αυτόνομης οδήγησης, που ενδεχομένως είναι πιο κοντά απ’ ότι φανταζόμαστε. Στα πλαίσιο λοιπόν concept “STYLE SET FREE”, η εταιρεία θα δείξει τη δική της εκδοχή σχετικά με το πώς τα οχήματα θα γίνουν μελλοντικά ατομικοί χώροι διαβίωσης.

Στο επίκεντρο της έκθεσης είναι η «Γλυπτική», μια αρμονική ερμηνεία του “STYLE SET FREE”. Τα τρία βασικά εσωτερικά στοιχεία της νέας εμπειρίας της μάρκας Hyundai είναι τα ακόλουθα: Χρώμα & Φως, Υλικό και Σχήμα & Ήχος.
Κάθε ένα από αυτά τα στοιχεία αναδεικνύεται με υψηλής ποιότητας ψηφιακά animated γραφικά καθώς και μια σειρά από διαδραστικές ενέργειες.

«Το ‘STYLE SET FREE’ της Hyundai στοχεύει να αναδείξει μια μοναδική εμπειρία μέσα στο αυτοκίνητο, που κανένας άλλος κατασκευαστής δεν έχει προσφέρει μέχρι τώρα, αλλά την αναζητούν οι πελάτες», δήλωσε ο κ. Wonhong Cho, Executive Vice President και Chief Marketing Officer της Hyundai Motor Company. "Η έκθεση θα παρουσιάσει σε ένα ευρύτερο κοινό τις επερχόμενες αλλαγές στην κινητικότητα".
Για πρώτη φορά στο Μιλάνο, η εταιρεία παρουσιάζει επίσης μια ηχητική υπηρεσία το http://hyundai.guide, το οποίο αποτελεί έναν online οδηγό για την έκθεση. Το http://hyundai.guide θα παρουσιαστεί εκτενέστερα σε μελλοντικές εκδηλώσεις της Hyundai.

Υπενθυμίζουμε ότι η φετινή Εβδομάδα Σχεδίασης στο Μιλάνο θα διαρκέσει έως τις 14 Απριλίου 2019.
Δείτε το σχετικό βίντεο
- «Μίζα» 5.000 ευρώ ζήτησε από ιδιοκτήτη ΚΤΕΟ ελεγκτής του υπουργείου Μεταφορών - Δύο συλλήψεις από την ΕΛ.ΑΣ
- Στη φάκα μεγάλο κύκλωμα «πειρατών» συνδρομητικής τηλεόρασης: Είχαν 13.000 πελάτες, άνω των 25 εκατ. ευρώ τα κέρδη τους
- Θλίψη στο χώρο της δημοσιογραφίας: Πέθανε η Ματίνα Βολάκη σε ηλικία 74 ετών – Το βιογραφικό και η πορεία της
- Χρέη στην ΑΑΔΕ: Αυξάνονται οι μεγαλοοφειλέτες και μειώνεται η... μαρίδα
- Γ. Μασούτης: Μας αρέσουν οι εξαγορές, δεν μας ενδιαφέρει να πουλήσουμε - Στο €1,1 δισ. ο φετινός τζίρος
- Γεννημένος Playboy: Ο Έλληνας που αγόρασε την πιο θρυλική «βίλα των οργίων»
- Τα μαγειρευτά του θα σε κάνουν να ξεχάσεις τη μαμά σου: Το μαγαζί που «προσκυνούν» όλοι οι εργαζόμενοι στα βόρεια

Gowise.gr, Κάνε σύγκριση ανμέσα απο 27 ασφαλιστικές εταιρίεςΑκολούθησε το Έθνος στο Google News!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr