Αγορά αυτοκινήτου: Νέα πρόσωπα σε Fiat & Peugeot
Δύο νέα πρόσωπα έκαναν την εμφάνισή τους στο χώρο των αντιπροσωπειών, το τελευταίο διάστημα: ο Κωνσταντίνος Καραθανάσης (Fiat) και η Ευδοκία Κωστοπούλου (Peugeot)🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋
O Κωνσταντίνος Καραθανάσης ανέλαβε τα καθήκοντα του Διευθυντή Marketing της FCA Greece, θυγατρικής του ομίλου Fiat Chrysler Automobiles (FCA) που εκπροσωπεί τις μάρκες Fiat, Alfa Romeo, Jeep, Abarth και Fiat Professional στην ελληνική αγορά, ενώ η Ευδοκία Κωστοπούλου εντάσσεται στο δυναμικό του τμήματος Πωλήσεων της Peugeot, αναλαμβάνοντας τη Διεύθυνση των Εταιρικών Πωλήσεων της μάρκας.
Ο Κωνσταντίνος Καραθανάσης είναι απόφοιτος του Τμήματος Μαθηματικών του Πανεπιστημίου Πατρών, με κατεύθυνση στην Στατιστική & Επιχειρησιακή Έρευνα και κάτοχος MBA από το ALBA. Έχει εργαστεί ως Sales Manager Λιπαντικών σε Ελλάδα και Εξωτερικό, Marketing Manager Καυσίμων, Loyalty Program Manager και Financial Analyst στις εταιρίες Coral και Shell Hellas.
Η Ευδοκία Κωστοπούλου έχει σπουδές στη διοίκηση επιχειρήσεων με κατεύθυνση το marketing και διαθέτει 15ετή προϋπηρεσία στον κλάδο της μίσθωσης, έχοντας εργαστεί σε καίριες θέσεις εμπορικών τμημάτων πωλήσεων.
Η τοποθέτησή της σε αυτή τη θέση έχει να κάνει με την προσπάθεια διασφάλισης υψηλού επιπέδου υπηρεσιών στους εταιρικούς πελάτες της Peugeot, μεταξύ των οποίων συγκαταλλέγονται σημαντικές διεθνείς και ελληνικές εταιρείες μακροχρόνιων και βραχυχρόνιων μισθώσεων (RAC) κ.ά.
Ανακοινώνονται αποφάσεις για τα φάρμακα μετά το Πάσχα - Τι αλλάζει για ασθενείς και φαρμακευτικές
Πλήθος κόσμου στο κέντρο για τις απεργιακές κινητοποιήσεις: Λουλούδια και συνθήματα από τους διαδηλωτές
Μεγάλη Τετάρτη: Τι συμβολίζει η τέλεση του Ευχελαίου
Κίνα: «Αντίδοτο» στην ακρίβεια τα «χρυσά φασόλια» - Η νέα τάση που έχει… τρελάνει τους νέους
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr