Lilo&Stitch: Γίνεται η πρώτη ταινία του Χόλιγουντ που έφτασε το 1 δις στο box office για το 2025
Μετά από μόλις 8 εβδομάδες προβολής🕛 χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά ┋

Η live action εκδοχή της αγαπημένης παιδικής ταινίας της Disney, «Lilo & Stitch», κατέκτησε ένα σημαντικό ορόσημο, ξεπερνώντας το 1 δισεκατομμύριο δολάρια σε παγκόσμιες εισπράξεις και κατακτώντας τον τίτλο της πρώτης χολιγουντιανής ταινίας του 2025 που φτάνει σε αυτό το ύψος.
Τα εντυπωσιακά έσοδα
Μετά από οκτώ εβδομάδες προβολής, η οικογενειακή ταινία συγκέντρωσε 416,1 εκατομμύρια δολάρια στη Βόρεια Αμερική και 584,8 εκατ. δολάρια στις διεθνείς αγορές, φτάνοντας το σύνολο στο 1,001 δισ. δολάρια. Παρά την εντυπωσιακή αυτή επίδοση, η κινεζική παραγωγή «Ne Zha 2» παραμένει η εμπορικότερη ταινία του έτους με 1,899 δισεκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως.
Η νέα live action ταινία ξεκίνησε ως πρότζεκτ για την πλατφόρμα Disney+, ωστόσο η απόφαση της Disney να κυκλοφορήσει το φιλμ στους κινηματογράφους αποδείχθηκε εμπορικά σοφή, επιβεβαιώνοντας την τάση του στούντιο να επενδύει ξανά στη μεγάλη οθόνη – όταν έχει το «σωστό έργο τη σωστή στιγμή».
Αντίστοιχη ήταν η στρατηγική με το «Moana 2», το οποίο αρχικά σχεδιαζόταν ως τηλεοπτική σειρά αλλά τελικά προβλήθηκε στις αίθουσες, σημειώνοντας εισπράξεις άνω του 1 δισ. δολαρίων κατά την περίοδο των Ευχαριστιών του 2024.
Mahalo to our 'ohana for helping #LiloAndStitch cross $1 Billion at the global box office 💙 pic.twitter.com/8fW2oXcdzZ
— Walt Disney Studios (@DisneyStudios) July 17, 2025
Με τη νέα επιτυχία του Lilo & Stitch, η Disney έχει πλέον τέσσερις ταινίες δισεκατομμυρίων δολαρίων μέσα στους τελευταίους 13 μήνες, μεταξύ των οποίων το «Deadpool & Wolverine» της Marvel και το «Inside Out 2» της Pixar.
«Γνωρίζαμε ότι υπήρχε πολλή αγάπη για το Lilo & Stitch από το κοινό σε όλο τον κόσμο, όμως ποτέ δεν το θεωρούμε δεδομένο. Είμαστε περήφανοι που η νέα εκδοχή αυτής της ιστορίας αγκαλιάστηκε με τόση θέρμη», δήλωσε ο Άλαν Μπέργκμαν, συμπρόεδρος της Disney Entertainment. «Είμαι ευγνώμων στους δημιουργούς, στο καστ και σε όλη την ομάδα που συνέβαλε σε αυτή την επιτυχία – και ανυπομονούμε για περισσότερες περιπέτειες με τους χαρακτήρες αυτούς στο μέλλον», πρόσθεσε.
Παρά τη 23ετία που μεσολάβησε από την αρχική animated ταινία του 2002, η απήχηση του brand «Lilo & Stitch» παραμένει εξαιρετικά δυνατή, ειδικά στον τομέα των καταναλωτικών προϊόντων. Το 2024, οι πωλήσεις παιχνιδιών και merchandise με βάση τους δύο ήρωες άγγιξαν τα 2,6 δισεκατομμύρια δολάρια, επιβεβαιώνοντας τη διαχρονική απήχησή τους σε μικρούς και μεγάλους.
Κραυγή απόγνωσης Έλληνα κτηνοτρόφου στο OPEN: «Ποια φέτα; Σε λίγο δε θα έχουμε γάλα ούτε για γιαούρτι»
Δύσκολες ώρες για τον πατέρα της Μέγκαν Μαρκλ - Ακρωτηριάστηκε το πόδι του και νοσηλεύεται στην εντατική
Κλήρωση Μουντιάλ 2026: Οι 12 όμιλοι για το μεγάλο ποδοσφαιρικό ραντεβού του καλοκαιριού
«Η Τουρκία εγκαταλείπει τα S-400 και ξεκινάει να προμηθεύεται F-35», λέει ο πρέσβης των ΗΠΑ στην Άγκυρα
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



