Συναγερμός στην Αιδηψό: Σέρβος τουρίστας με κορονοϊό πήγε στο νοσοκομείο με ταξί
Ο ίδιος μαζί με τη γυναίκα του ταξίδεψαν από τη Βαλκανική χώρα στην Ελλάδα, με γκρουπ 20 ατόμων στις 4 Ιουλίου και κατέλυσαν σε ξενοδοχείο της Αιδηψού🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Συναγερμός στις Υγειονομικές Αρχές της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας από επιβεβαιωμένο κρούσμα κορονοϊού σε γκρουπ ταξιδιωτών από τη Σερβία, στην Αιδηψό της Βόρειας Εύβοιας.
Σύμφωνα με πληροφορίες πρόκειται για ένα άνδρα περίπου 50, ο οποίος αισθάνθηκε αδιαθεσία και μετέβη στο Κέντρο Υγείας Ιστιαίας. Αγνοώντας τα υγειονομικά πρωτόκολλα, τους έστειλαν στο Νοσοκομείο Λαμίας (μαζί με τη γυναίκα του), με ταξί. Όπως αναφέρει το lamiareport.gr φθάνοντας λοιπόν στο Νοσοκομείο Λαμίας, τους έγινε μοριακό τεστ με το οποίο διαπιστώθηκε ότι νοσούν από covid-19.
Ο ίδιος μαζί με τη γυναίκα του ταξίδεψαν από τη Βαλκανική χώρα στην Ελλάδα, με γκρουπ 20 ατόμων στις 4 Ιουλίου και κατέλυσαν σε ξενοδοχείο της Αιδηψού.
Όπως ήταν φυσικό από την Πολιτική Προστασία και τη Γενική Διεύθυνση Υγείας & Κοινωνικής Μέριμνας της ΠΣτΕ, ξεκίνησε ένας αγώνας δρόμου ιχνηλάτησης των επαφών των δύο Σέρβων και κυρίως του εντοπισμού του ταξιτζή που τους μετέφερε στο Νοσοκομείο Λαμίας.
Παράλληλα στο Νοσοκομείο Λαμίας εξετάζεται που θα νοσηλευτεί το περιστατικό, που όπως σημειώσαμε παρουσιάζει συμπτώματα, αλλά ήπια, της ασθένειας. Η γυναίκα του είναι ασυμπτωματική.
Σε πύρινο κλοιό η Ευρώπη: Καταρρέουν οι υποδομές από τον ιστορικό καύσωνα - «Φωτιά» στις τιμές του ρεύματος
Τρόμος από συμμορίες ανηλίκων στο Περιστέρι: Κυκλοφορούν με μαχαίρια και σιδερογροθιές
Ακραίο: Ανήσυχοι οι επιστήμονες μετά από δύο διαδοχικές πυρκαγιές στη Γροιλανδία
Μεγάλη διαρροή στη Meta: Άφησε εκτεθειμένες μέχρι και τις ιδιωτικές συνομιλίες των υπαλλήλων της
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




