Κορονοϊός: Εκλεισαν τα μπαρ, ξενύχτησαν στις πλατείες
Οι πελάτες που ήταν αποφασισμένοι να… ξενυχτήσουν, δεν πτοήθηκαν και «μετακόμισαν» με τις παρέες τους στις πλατείες, με αποτέλεσμα ο συνωστισμός να μην αποφευχθεί.🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Μπορεί τα καταστήματα εστίασης να κατέβασαν ρολά τα μεσάνυχτα στην Καβάλα, στο πλαίσιο των νέων μέτρων περιορισμού της διασποράς του ιού, κάποιοι πελάτες ωστόσο συνέχισαν τη διασκέδασή τους σε κεντρικά σημεία της πόλης. Τα εστιατόρια και τα μπαρ έκλεισαν υπό τη διακριτική επιτήρηση της Αστυνομίας.
Ωστόσο, οι πελάτες που ήταν αποφασισμένοι να... ξενυχτήσουν, δεν πτοήθηκαν και «μετακόμισαν» με τις παρέες τους στις πλατείες, με αποτέλεσμα ο συνωστισμός να μην αποφευχθεί.
Κι όλα αυτά, σε μια πολύπαθη περιοχή, όπως η Καβάλα, η οποία χτυπήθηκε... αδυσώπητα από τον κορονοϊό τις προηγούμενες μέρες, με τα 40 και πλέον κρούσματα στο εργοστάσιο επεξεργασίας κρέατος.


Διαβάστε ακόμη
Αγώνας δρόμου στο παρά πέντε για να καλυφθούν υγειονομικά τα νησιά με προσωπικό και ΕΚΑΒ
Πώς οι κυρώσεις στη Βενεζουέλα θα επηρεάσουν τις επιχειρήσεις ανθρωπιστικής βοήθειας
Τα γαλάζια «ανοίγματα» σε Καραμανλή και τα μηνύματα σε Σαμαρά: Διήμερη εξόρμηση στη Μεσσηνία
Η μάχη χαρακωμάτων εντός ΝΔ, το άδειασμα σε Αβραμόπουλο και το πήγαινε - έλα στελεχών σε ΠΑΣΟΚ και ΕΛΑΣ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




