Θεσσαλονίκη: Ηλεκτρονικό εισιτήριο πριν από το μετρό - Πού θα χρησιμοποιείται
Μεταξύ άλλων, ανοίγουν 200 θέσεις στον ΟΑΣΘ (Eurokinissi)

Θεσσαλονίκη: Ηλεκτρονικό εισιτήριο πριν από το μετρό - Πού θα χρησιμοποιείται

Τελευταία Ενημέρωση
Αναµένεται να εφαρµοστεί µέσα στο 2019, ενώ θα µπορεί να χρησιµοποιείται και σε χώρους πολιτισµού

Μέσα στο 2019 και πριν από την έναρξη λειτουργίας του µετρό, που προσδιορίζεται για τον  Νοέµβριο του 2020, θα εφαρµοστεί το ηλεκτρονικό εισιτήριο στις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης, όπως δήλωσε ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ, Στέλιος Παππάς. Σύµφωνα µε όσα είπε ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ σε συνέντευξή του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, στο ηλεκτρονικό εισιτήριο θα µπορούν να ενταχθούν εκτός από άλλα µέσα συγκοινωνίας και µουσεία ή άλλοι χώροι πολιτισµού.

«Το πλεονέκτηµα του δικού µας ηλεκτρονικού εισιτηρίου θα είναι ότι θα µπορούν εκτός από τις αστικές συγκοινωνίες να ενταχθούν και διάφορες άλλες δραστηριότητες, π.χ. µουσεία, τρένα, ΚΤΕΛ, οποιοιδήποτε θέλουν να πάρουν το αντίστοιχο hardware για να µπορούν να ενταχθούν στο σύγχρονο σύστηµα» ανέφερε χαρακτηριστικά.

«Εµείς επανασχεδιάζουµε όλο τον κυκλοφοριακό σχεδιασµό, όπου σ' αυτόν θα ενταχθούν σταδιακά από το 2019 και το µετρό και οι θαλάσσιες συγκοινωνίες και τα ταξί κ.λπ., την ευθύνη έχει ο ΟΣΕΘ και εµείς συµβάλλουµε αποφασιστικά σ’ αυτό» τόνισε. «Αυτό που ήδη προχωράει -συµπλήρωσε ο κ. Παππάς- είναι πως διαµορφώνουµε τις συνθήκες µετεπιβίβασης έτσι ώστε να εξασφαλίσουµε καλύτερη συχνότητα και καλύτερη πληρότητα (λεωφορείων)». Και αυτό διότι, όπως εξήγησε, «πολλές φορές τα λεωφορεία στο κέντρο της πόλης περνάνε άδεια», άρα «πρέπει να τα έχουµε στη διάθεσή µας, έτσι ώστε να ξαναπηγαίνουν στην περιφέρεια και να µπορούν να βελτιώνουν τις συχνότητες της περιφέρειας».

Κάνοντας απολογισµό του 2018, ο κ. Παππάς τόνισε ότι έχουν γίνει πάρα πολλά βήµατα που αφορούν και τη διαδικασία της οικονοµικής εξυγίανσης, αλλά και την προετοιµασία για τη δηµιουργία καινούργιου φορέα. «Ο ΟΑΣΘ θα τελειώσει στο τέλος της χρονιάς. Εµείς θα είµαστε αυτοί που θα πάρουµε τα κλειδιά αυτού του οργανισµού, γιατί είναι προφανές ότι η τοµή που έγινε τον Ιούλιο του 2017 ακριβώς ήθελε να τελειώνει µε αυτή τη δεκαετιών αµαρτωλή πορεία».

Εκσυγχρονισµός του στόλου 

Ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ στη συνέντευξή του ανέφερε πως ο οργανισµός προχωρά σε έναν βαθύτατο εκσυγχρονισµόαπό επιχειρησιακή άποψη. «Εχουµε προφανώς προβλήµατα σε σχέση µε το µεταφορικό µας έργο, αυτό δεν µπορούµε να το κρύψουµε, αλλά, επί της ουσίας, εµείς από 245 λεωφορεία που είχαµε παραλάβει έχουµε ανατάξει πάνω από 200 και τα έχουµε βάλει στην κίνηση, έχουµε ήδη προχωρήσει στη διαδικασία για την πρόσληψη 250 οδηγών, ψάχνουµε να βρούµε και άλλους τρόπους για να ενισχύσουµε µεέκτακτες διαδικασίες το δυναµικό των οδηγών» ανέφερε χαρακτηριστικά. «Εµείς προσθέσαµε στον στόλο αυτόν που παραλάβαµε άλλα 200 λεωφορεία» πρόσθεσε.

Συνολικά στον ΟΑΣΘ εργάζονται 2.200 άτοµα. «Εµείς έχουµε στόχο να µη χάσει κανείς εργαζόµενος τη δουλειά του. Αυτό όµως σηµαίνει ότι και οι εργαζόµενοι πρέπει να βελτιώσουν τις δεξιότητές τους, να µπουν σε µια σύγχρονη εποχή και το προσωπικό πρέπει να έχει τις ικανότητες να λειτουργήσει έναν σύγχρονο οργανισµό»

ΣΧΟΛΙΑ <% totalComments %>
ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Tο ethnos.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετεί τις απόψεις αυτές. Διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύει συκοφαντικά, υβριστικά, ρατσιστικά ή άλλα σχόλια που προτρέπουν σε άσκηση βίας. Επίσης, σχόλια σε greeklish και κεφαλαία δεν θα δημοσιεύονται ενώ το ethnos.gr, όταν και όπου κρίνει, θα συμμετέχει στον διάλογο.

Δείτε εδώ τους όρους χρήσης.

Προσθήκη Σχολίου
<% replyingComment.name %>
Ακύρωση
Το σχόλιό σας έχει προωθηθεί για έγκριση
Αυτός ο ιστότοπος προστατεύεται από το reCAPTCHA και ισχύουν η Πολιτική Απορρήτου και οι Όροι Παροχής Υπηρεσιών της Google.
ΕΞΥΠΝΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ