Πτήση τρόμου Αθήνα-Λήμνος: Καταγγελίες επιβατών - Τι απαντά η εταιρεία (vid)

Πτήση τρόμου Αθήνα-Λήμνος: Καταγγελίες επιβατών - Τι απαντά η εταιρεία (vid)

Τελευταία Ενημέρωση
Προσγείωση θρίλερ, «κόψιμο» επιβατών από πτήση, βαλίτσες που ταξίδεψαν για αλλού. Το δελτίο συμβάντων έχει καταγράψει αρκετές ιστορίες - Τι απαντά, με ανακοίνωση, η εταιρεία για την πτήση από Αθήνα προς Λήμνο

Το βράδυ της Δευτέρας (25/2), οι επιβάτες της πτήσης της Sky Express, από Αθήνα προς Λήμνο, έζησαν μια εμπειρία που δύσκολα θα ξεχάσουν. Σύμφωνα με πληροφορίες του Limnos FM 100, περίπου 15 λεπτά μετά την απογείωση του αεροσκάφους από το «Ελ. Βενιζέλος», ακούστηκε ένας εκκωφαντικός θόρυβος και το αεροσκάφος άρχισε να τρέμει.

Αμέσως, επικράτησε πανικός. Ορισμένοι από τους επιβάτες του αεροσκάφους άρχισαν να βάζουν σωσίβια, ενώ χαρακτηριστικό είναι ότι «ξήλωσαν» μέχρι και χερούλι από κάθισμα. Μια γυναίκα λιποθύμησε, ενώ μια άλλη έπαθε κρίση πανικού.

Όπως λέει μια εκ των επιβατών στην κάμερα του Limnos FM 100, ειδοποιήθηκαν ότι λόγω τεχνικού προβλήματος το αεροσκάφος πρέπει να επιστρέψει στο «Ελ. Βενιζέλος». Ο πιλότος επέστρεψε με ασφάλεια το αεροπλάνο στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, όπου προσγειώθηκε.

Αμέσως μετά την προσγείωση, ασθενοφόρα παρέλαβαν λιπόθυμους επιβάτες προκειμένου να παράσχουν πρώτες βοήθειες. Στην πρωτεύουσα παρέμειναν και ορισμένοι άλλοι από τους επιβάτες, οι οποίοι δεν θέλησαν να ταξιδέψουν. Οι υπόλοιποι έφτασαν στο αεροδρόμιο «Ήφαιστος» της Λήμνου, με άλλο αεροσκάφος της εταιρείας.

Πάντως, αυτές οι στιγμές τρόμου δεν είναι οι μοναδικές που έχουν ζήσει επιβάτες που έχουν, κατά καιρούς, επιλέξει τη συγκεκριμένη αεροπορική εταιρεία, τη Sky Express, για τις πτήσεις τους. Στα δεκατέσσερα χρόνια λειτουργίας της, έχουν καταγραφεί: ταλαιπωρία επιβατών λόγω ακυρώσεων, ταξιδιώτες να αφήνονται στην τύχη τους στο αεροδρόμιο, άλλοι να αναζητούν τις βαλίτσες τους, κατέβασμα επιβατών από το αεροπλάνο επειδή ήταν υπέρβαρο, μέχρι προσγειώσεις – θρίλερ και εισαγγελική παραγγελία για προκαταρκτική έρευνα.

Στις 12 Φεβρουαρίου 2009, αίσιο τέλος είχε η περιπέτεια που έζησαν 15 επιβάτες και τρία  μέλη πληρώματος στη διάρκεια της προσγείωσης αεροσκάφους της εταιρείας, που κατάφερε να ακινητοποιηθεί αν και είχε σοβαρό πρόβλημα στο σκέλος που ενώνει το δεξί τροχό με την άτρακτο. Το αεροπλάνο εκτελούσε πτήση από τη Ρόδο και τα χειρότερα αποφεύχθηκαν χάρη στους  χειρισμούς του πιλότου.

Στις 4 Φεβρουαρίου του 2015, η Εισαγγελέας Πλημμελειοδικών Ρόδου,  παρήγγειλε τη διενέργεια κατεπείγουσας προκαταρκτικής εξέτασης για τη διαπίστωση τυχόν παραβάσεως αεροπορικών κανονισμών και τελέσεως των αδικημάτων της διατάραξης της ασφάλειας της αεροπλοΐας και της έκθεσης, μετά από μια πτήση… θρίλερ της εταιρείας Sky Express. Την προηγούμενη ημέρα, 16 επιβαίνοντες σε πτήση της εταιρείας λαχτάρησαν όταν, κατά την προσγείωση, το μικρό αεροσκάφος δέχτηκε ισχυρή ριπή ανέμου. Πήρε κλίση και μετά βίας σταθεροποιήθηκε για να προσγειωθεί στην άκρη του αεροδιαδρόμου. Όταν ακούμπησε στο έδαφος έσκασε το λάστιχο του αριστερού τροχού. Το αεροπλάνο τροχοδρόμησε με δυσκολία και σταμάτησε στη μέση του διαδρόμου. Το ευτύχημα ήταν πως δεν τραυματίστηκε κάποιος από τους επιβάτες και το πλήρωμα. Το αεροσκάφος εκτελούσε το δρομολόγιο Ηράκλειο Κρήτης – Κάρπαθος – Ρόδος.

Την 1η Δεκεμβρίου του 2017, περίπου 35 επιβάτες περίμεναν στο αεροδρόμιο της Σύρου για να έρθουν στην Αθήνα με τη Sky Express. Όταν έφτασε η ώρα να κάνουν check in, ενημερώθηκαν ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα με το βάρος και πρέπει να βρεθούν τρεις άντρες ή τέσσερις γυναίκες, οι οποίοι δεν θα ανέβαιναν στο αεροπλάνο και θα έφευγαν την επόμενη μέρα. Μετά από πολλές συζητήσεις, βρέθηκαν τέσσερις άνθρωποι που δέχτηκαν να αλλάξουν πτήση και να αναχωρήσουν την επόμενη μέρα. Τελικά, και οι τυχεροί επιβάτες που πέταξαν με το συγκεκριμένο αεροσκάφος, δεν ήταν και τόσο τυχεροί, αφού όταν έφτασαν στο αεροδρόμιο “Ελευθέριος Βενιζέλος” διαπίστωσαν ότι δεν είχαν ταξιδέψει μαζί με τις βαλίτσες τους. Αυτές είχαν ταξιδέψει με πλοίο, το οποίο είχε αναχωρήσει από τη Σύρο μια ώρα αργότερα, από την ώρα που αναχώρησε το αεροσκάφος! Οι επιβάτες  πήραν τις αποσκευές τους μετά από απίστευτη ταλαιπωρία ωρών, ενώ οι επιβάτες με ανταπόκριση για αλλού, ταξίδεψαν χωρίς βαλίτσες.

Πάντως, αναφορικά με την πτήση GQ322 από Αθήνα προς Λήμνο, το Γραφείο Τύπου της Sky Express, διευκρινίζει τα ακόλουθα: «Το αεροσκάφος της Sky Express αναχώρησε στην προγραμματισμένη του ώρα από Αθήνα για Λήμνο. Λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών που επικρατούσαν κατά την απογείωση και εμφάνισης τεχνικής ένδειξης, ο κυβερνήτης, ακολουθώντας το πρωτόκολλο ασφαλείας, αποφάσισε να επιστρέψει στο αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος. Μετά τους ελέγχους από που διενεργήθηκαν, δεν διαπιστώθηκε κανένα τεχνικό πρόβλημα.

Σε καμία περίπτωση δεν έγινε χρήση σωσιβίων, όπως αναφέρεται στα σχετικά δημοσιεύματα, ούτε τέθηκε θέμα παροχής ασθενοφόρων, ούτε πυροσβεστικών οχημάτων στους επιβαίνοντες, οι οποίοι αναχώρησαν κανονικά με επόμενη πτήση στις 22:18 για τον τελικό προορισμό.

Στη Sky Express είμαστε πάντοτε προσηλωμένοι στην ασφάλεια των επιβατών και των πληρωμάτων της, πραγματοποιώντας πάνω από 30.000 πτήσεις ετησίως, σε 32 εσωτερικούς προορισμούς. Στην εταιρεία μας απασχολείται ένα άριστα καταρτισμένο, ειδικευμένο και έμπειρο προσωπικό, ενώ στόχος μας παραμένει να αποτελούμε την Νο1 επιλογή των επιβατών, οι οποίοι το 2018 ξεπέρασαν το 1 εκατομμύριο».

Ακολουθήστε το ethnos.gr στο Instagram

ΣΧΟΛΙΑ <% totalComments %>
ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Tο ethnos.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετεί τις απόψεις αυτές. Διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύει συκοφαντικά, υβριστικά, ρατσιστικά ή άλλα σχόλια που προτρέπουν σε άσκηση βίας. Επίσης, σχόλια σε greeklish και κεφαλαία δεν θα δημοσιεύονται ενώ το ethnos.gr, όταν και όπου κρίνει, θα συμμετέχει στον διάλογο.

Δείτε εδώ τους όρους χρήσης.

Προσθήκη Σχολίου
<% replyingComment.name %>
Ακύρωση
Το σχόλιό σας έχει προωθηθεί για έγκριση
Αυτός ο ιστότοπος προστατεύεται από το reCAPTCHA και ισχύουν η Πολιτική Απορρήτου και οι Όροι Παροχής Υπηρεσιών της Google.
ΕΞΥΠΝΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ