Skip to main content

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τρία μέτρα ασφαλείας για τα πατίνια στην Αθήνα

Τρία μέτρα ασφαλείας για τα πατίνια στην Αθήνα

Τελευταία Ενημέρωση
Μείωση ταχύτητας, εικονικοί φραγμοί και δωρεάν κράνη τα πρώτα μέτρα της εταιρείας, μια μέρα μετά την εισαγγελική παρέμβαση

Μείωση ταχύτητας για τα ηλεκτρικά πατίνια, εικονικοί φραγμοί για την είσοδό τους σε κεντρικές λεωφόρους και δωρεάν κράνη για τους χρήστες είναι τα πρώτα τρία μέτρα στα οποία προχωρά η εταιρεία Lime για την ασφάλεια κίνησης του νέου εναλλακτικού μέσου που έχει κατακλύσει το τελευταίο διάστημα τους δρόμους της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης.

Μια μέρα μετά την εισαγγελική παρέμβαση στη Θεσσαλονίκη, για την έλλειψη νομοθετικού πλαισίου που διέπει την κίνηση των πατινιών, η εταιρεία εξέδωσε επίσημη ανακοίνωση, στην οποία αναφέρει πως συμμετέχει στην ομάδα εργασίας που συγκρότησε πρόσφατα ο Δήμος Αθηναίων, ενώ κάνει γνωστά τα τρία πρώτα μέτρα στα οποία προχωρά με δική της πρωτοβουλία

  • Μειώνει την μέγιστη ταχύτητα των ηλεκτρικών δικύκλων στα 20 χιλιόμετρα την ώρα (από 25). Η Αθήνα θα αποτελέσει την πρώτη πόλη στην Ευρώπη όπου θα μειωθεί η ταχύτητα
  • Αποθαρρύνει την οδήγηση των ηλεκτρικών πατινιών στις πιο επιφορτισμένες με κίνηση λεωφόρους, χρησιμοποιώντας τεχνολογία GPS και δημιουργώντας εικονικές περιφράξεις (geofence) σε συγκεκριμένες περιοχές της πόλης.
  • Φέρνει και στην Αθήνα την παγκόσμια δράση της, μέσω της οποίας θα διανεμηθούν δωρεάν κράνη σε στρατηγικά σημεία της πόλης τις επόμενες εβδομάδες, ώστε να ευαισθητοποιήσει τους πολίτες να τα χρησιμοποιούν όταν οδηγούν τα ηλεκτρικά πατίνια στην Αθήνα.

Ο Alessandro Tommasi, διευθυντής κυβερνητικών σχέσεων της Lime για την περιοχή, δήλωσε, πως η ασφάλεια αποτελεί νούμερο 1 προτεραιότητα σε κάθε αγορά που δραστηριοποιείται η εταιρεία σε όλο τον κόσμο. «ακούμε προσεκτικά τις ανησυχίες του Δήμου Αθηναίων και αμέσως ενημερώσαμε τα κεντρικά της Lime για να παρέχουμε άμεσα μέτρα ασφαλείας για τους πολίτες της Αθήνας. Συνεχίζουμε τις συζητήσεις μας με τον Δήμο Αθηναίων για να εξετάσουμε καλές πρακτικές σε άλλες ευρωπαϊκές πόλεις ώστε να διαμορφώσουμε από κοινού ένα πλαίσιο για την λειτουργία των ηλεκτρικών πατινιών στην Ελλάδα.

«Φρενάρουν» τα πατίνια και στην Θεσσαλονίκη

Μειώνουν ταχύτητα τα ηλεκτροκίνητα πατίνια της Θεσσαλονίκης, σύμφωνα με την πρόταση του δημάρχου της πόλης, Γιάννη Μπουτάρη, προκειμένου να βελτιωθεί η ασφάλεια των αναβατών κατά την κίνησή τους στην πόλη. Αυτό έκανε γνωστό με νεότερη ανακοίνωσή της η εταιρία Lime, στην οποία επίσης αναφέρει πως θα εφαρμοστούν και στην Θεσσαλονίκη τα τρία μέτρα που είχε ανακοινώσει νωρίτερα το πρωί για την Αθήνα.

Αυτά είναι η μείωση της ταχύτητας, η αποθάρρυνση οδήγησης των πατινιών στις λεωφόρους μεγάλης κυκλοφορίας, μέσω εικονικής περίφραξης (geofence) στο GPS, καθώς και η διανομή δωρεάν κρανών στους χρήστες του μέσου.

Η ασφάλεια των πράσινων ηλεκτρικών πατινιών απασχολεί έντονα την πόλη το τελευταίο διάστημα. Την Δευτέρα υπήρξε εισαγγελική παρέμβαση για τη διερεύνηση του θεσμικού πλαισίου που διέπει την κυκλοφορία τους στους δρόμους, ενώ στις 15 Μαρτίου έγινε στη Θεσσαλονίκη το πρώτο καταγεγραμμένο τροχαίο ατύχημα. Ο Γ.Μπουτάρης πρότεινε στο δημοτικό συμβούλιο τη μείωση της μέγιστης ταχύτητας των συγκεκριμένων δικύκλων, από τα 25 χλμ/ώρα που είναι σήμερα σε 5-10 χλμ/ώρα.

«Το αίτημα του Δημάρχου Θεσσαλονίκης κ. Γιάννη Μπουτάρη υλοποιείται ήδη από την ομάδα μηχανικών μας σύμφωνα με τη δέσμευσή μας στα θέματα ασφάλειας», δήλωσε ο Alessandro Tommasi, Διευθυντής Κυβερνητικών Σχέσεων της Lime για την Eλλάδα, και πρόσθεσε: «Ο,τι ανακοινώσαμε νωρίτερα σήμερα για την πόλη της Αθήνας, θα εφαρμοστεί σε ολόκληρη τη χώρα. Η Θεσσαλονίκη ήταν η πρώτη Μεσογειακή πόλη που συνεργάστηκε μαζί μας για την λειτουργία των ηλεκτρικών πατινιών και δεν μπορούμε παρά να συνεχίσουμε να προχωράμε μαζί της για ένα καινοτόμο σύστημα κινητικότητας στην πόλη».

Την Δευτέρα, μετά από μηνυτήρια αναφορά που υπέβαλλε πολίτης της Θεσσαλονίκης, ο προϊστάμενος της Εισαγγελίας Πρωτοδικών, Στέφανος Ζαρκαντζιάς, παρήγγειλε τη διενέργεια προκαταρκτικής έρευνας. Ανέθεσε στην Διεύθυνση Τροχαίας Θεσσαλονίκης να διερευνήσει το νομοθετικό πλαίσιο κάτω από το οποίο κυκλοφορούν στους δρόμους τα ηλεκτρικά πατίνια και αν παραβιάζουν τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.

ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Tο ethnos.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετεί τις απόψεις αυτές. Διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύει συκοφαντικά, υβριστικά, ρατσιστικά ή άλλα σχόλια που προτρέπουν σε άσκηση βίας. Επίσης, σχόλια σε greeklish και κεφαλαία δεν θα δημοσιεύονται ενώ το ethnos.gr, όταν και όπου κρίνει, θα συμμετέχει στον διάλογο.

Δείτε εδώ τους όρους χρήσης.

Προσθήκη Σχολίου
<% replyingComment.name %>
Ακύρωση
Το σχόλιό σας έχει προωθηθεί για έγκριση
Αυτός ο ιστότοπος προστατεύεται από το reCAPTCHA και ισχύουν η Πολιτική Απορρήτου και οι Όροι Παροχής Υπηρεσιών της Google.
ΕΞΥΠΝΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ