Η τηλεόραση δημιουργεί και αισθήματα
Τα κανάλια έχουν συναίσθημα και δεν είναι άλλο από εκείνο που έχουν οι τηλεθεατές για εκείνα🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋
Τα κανάλια έχουν συναίσθημα. Και δεν είναι άλλο από εκείνο που έχουν οι τηλεθεατές για εκείνα. Οι ιδιωτικοί σταθμοί εθνικής εμβέλειας βρέθηκαν στο επίκεντρο ποιοτικής έρευνας (την οποία διενήργησε προσφάτως η Ira Media) για το συναισθηματικό αποτύπωμά τους.
Τα προφίλ των καναλιών διαμορφώθηκαν από αξίες, δύο εκ των οποίων κλήθηκε να επιλέξει καθένας από όσους συμμετείχαν στην έρευνα, θεωρώντας ότι αντιπροσωπεύουν καλύτερα κάθε κανάλι (AΝΤ1, Alpha, ΣΚΑΪ, Star, Open TV).
Συμμετείχαν 304 άτομα, μοιρασμένα σχεδόν στη μέση ως προς το φύλο (52% άνδρες-48% γυναίκες, από 18 ετών), καλύπτοντας παράλληλα μια ευρεία γκάμα δημογραφικών χαρακτηριστικών (επαγγελματική και οικογενειακή κατάσταση, αριθμός μελών οικογένειας, μόρφωση).
Απροσδόκητη όξυνση στα Ελληνοτουρκικά, με φόντο τα θαλάσσια πάρκα: Τα πυρά της Άγκυρας και η απάντηση της Αθήνας
«Πέθανε, πέθανε»: Συγκλονιστικό βίντεο από τις πρώτες στιγμές μετά την κατάρρευση του κτιρίου στον Πειραιά
Πώς θα κινηθεί τις επόμενες ώρες η κακοκαιρία: Πού θα ρίξει τις περισσότερες βροχές
Ιταλία: Παγωτό με γεύση... G7 στο Κάπρι – Πόσο κοστίζει
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr