Skip to main content

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μετρό σε ολόκληρη τη Θεσσαλονίκη από το 2020!

Μετρό σε ολόκληρη τη Θεσσαλονίκη από το 2020!

Τελευταία Ενημέρωση
Μετρό σε όλη τη Θεσσαλονίκη, από τη Νέα Ελβετία µέχρι και τον νέο σιδηροδροµικό σταθµό, θα δει η πόλη από το τέλος του 2020, µε τους συρµούς τα πρώτα δύο χρόνια να περνούν από τους σταθµούς Βενιζέλου και Αγίας Σοφίας χωρίς όµως να σταµατούν σε αυτούς

Αυτό ανέφερε χθες, κατά την επίσκεψή του στη Θεσσαλονίκη, ο υπουργός Υποδοµών και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης, ενώ ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό Γιάννης Μυλόπουλος προσέθεσε πως σε πρώτη φάση (το 2019) η λειτουργία του θα είναι δοκιµαστική. Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Αττικό Μετρό Γιάννη Μυλόπουλο το μετρό θα πραγματοποιεί κανονικά δρομολόγια σε όλο το μήκος της γραμμής, περνώντας και από τους σταθμούς Βενιζέλος και Αγίας Σοφίας, χωρίς να κάνει στάση σε αυτούς, μέχρι να ολοκληρωθεί η κατασκευή τους. 

«Ο συρµός θα ξεκινά από τον τερµατικό σταθµό Νέα Ελβετία και θα καταλήγει στον νέο σιδηροδροµικό σταθµό τέλος του 2020» είπε ο κ. Μυλόπουλος. Τοο 2021 το µετρό θα κάνει κανονικά στάση και στους σταθµούς Αγίας Σοφίας και το 2023 στον σταθμό Βενιζέλου, πρόσθεσε. Οι πρώτες δοκιµαστικές διαδροµές του µετρό θα ξεκινήσουν το φθινόπωρο του 2019, αρχικά από τη Νέα Ελβετία µέχρι το Σιντριβάνι.

Ο κ. Σπίρτζης εγκαινίασε χθες το µεσηµέρι την υπόγεια διάβαση που συνδέει τη Μενεµένη µε την οδό Μοναστηρίου, στη δυτική Θεσσαλονίκη. Αντικατάσταση πεζογέφυρας Στην οµιλία του ο υπουργός δεσµεύτηκε για την αντικατάσταση της επικίνδυνης µεταλλικής πεζογέφυρας στους Αµπελόκηπους, θέµα που του έθεσε ο δήµαρχος Αµπελοκήπων-Μενεµένης Λάζαρος Κυρίζογλου.

Οι συρµοί θα ξεκινούν από τη Νέα Ελβετία και θα καταλήγουν στον νέο σιδηροδροµικό σταθµό της πόλης

«Ο δήµαρχος µου έδωσε έναν φάκελο για µια πεζογέφυρα που χρήζει αντικατάστασης, είναι 70 χρόνια γέφυρα και είναι δέσµευσή µας ότι θα υλοποιηθεί. Είναι σε κακή κατάσταση, από κάτω διέρχονται 7 σιδηροδροµικές γραµµές» είπε. Ανακοίνωσε, επίσης, ότι ξεκινούν σύντοµα οι εργασίες από τη ΓΑΙΑΟΣΕ για το πάρκο στην περιοχή του Μουσείου Ολοκαυτώµατος και σε συνεργασία µε την ισραηλινή κοινότητα θα προχωρήσουν και τα έργα στο µουσείο. «Το πιο σηµαντικό, όµως, για την ευρύτερη περιοχή και το σιδηροδροµικό δίκτυο είναι η ολοκλήρωση της σιδηροδροµικής σύνδεσης µε την Ειδοµένη. 

Είναι παρά πολύ σηµαντικό έργο γιατί είναι ένα µεγάλο βήµα για τη σιδηροδροµική σύνδεση της χώρας µας µε την Κεντρική Ευρώπη. Είναι ένα δεύτερο µεγάλο βήµα -µετά το σηµερινό έργο που εντάσσεται στο εθνικό στρατηγικό σχέδιο των συνδυασµένων µεταφορών- στο όραµα του πρωθυπουργού η Θεσσαλονίκη να γίνει κέντρο των Βαλκανίων, εµπορικό, οικονοµικό, µεταφορικό και πολιτιστικό, όπως είναι και δέσµευσή µας να προχωρήσουµε και έναν ολοκληρωµένο σχεδιασµό για τις αστικές µεταφορές. Από εδώ θα περνάει ο προαστιακός προς Κατερίνη και Λάρισα, από εδώ όµως θα καταλήγει και στον νέο σιδηροδροµικό σταθµό, όπου θα υπάρχει σταθµός του µετρό που θα τεθεί σε δοκιµαστική λειτουργία µέσα στο 2019» πρόσθεσε ο κ. Σπίρτζης.

Ο υπουργός Υποδοµών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης και ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό Γιάννης Μυλόπουλος τόνισαν ότι οι πρώτες δοκιµαστικές διαδροµές του µετρό θα ξεκινήσουν το φθινόπωρο του 2019

Σύµφωνα µε τον ίδιο, µε την ολοκλήρωση του εµπορευµατικού κέντρου Θεσσαλονίκης στο στρατόπεδο Γκόνου θα γίνει και νέο σιδηροδροµικό έργο για τη σύνδεσή του µε το δίκτυο και µε το λιµάνι Θεσσαλονίκης.

ΕΞΥΠΝΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ