Skip to main content

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το σχέδιο Μπουτάρη για τη στάθμευση - Πού προτείνει νέα υπόγεια πάρκινγκ

Το σχέδιο Μπουτάρη για τη στάθμευση - Πού προτείνει νέα υπόγεια πάρκινγκ

Σε εξέλιξη συζητήσεις Δήμου Θεσσαλονίκης-ΕΤΕΠ για τη χρηματοδότηση των έργων

Κατασκευή υπόγειων χώρων πάρκινγκ σε κοινόχρηστους χώρους στον άξονα της Νέας Παραλίας, υπέργειων μεταλλικών χώρων στάθμευσης σε δημοτικά οικόπεδα και αξιοποίηση χώρων στάθμευσης στις παρυφές του ιστορικού- εμπορικού κέντρου, με πρόθεση αποκλεισμού της διερχόμενης στάθμευσης περιλαμβάνει μεταξύ άλλων το σχέδιο της διοίκησης Μπουτάρη για να αμβλυνθεί το πρόβλημα παρκαρίσματος στη Θεσσαλονίκη. 

Όπως εξηγεί ο αντιδήμαρχος Τεχνικών έργων Θανάσης Παππάς ουσιαστικό μέτρο προς αυτήν την κατεύθυνση είναι η πλήρης αξιοποίηση του σταθμού αυτοκινήτων στο Δημαρχείο(850 θέσεις) και η δημιουργία-με παραχώρηση του στρ. Μυστακίδη (7,5 στρ), που βρίσκεται εντός ΟΛΘ, αλλά έχει πρόσβαση στην οδό 26ης Οκτωβρίου, ενός μεγάλου χώρου στάθμευσης.

Σύμφωνα με τον ίδιο η προγραμματική συνεννόηση με το ΤΑΙΠΕΔ σχετικά με την αξιοποίηση του πολυώροφου κτιρίου- παρκινγκ επί της Πολυτεχνείου , σε συνάρτηση με το πάρκινγκ της ΧΑΝΘ (1.100 θέσεις) και του Δημαρχείου (850 θέσεις) δίνουν ένα σημαντικό αριθμό για την εξυπηρέτηση των πολιτών και των επισκεπτών.

«Αυτό σημαίνει πως αποτρέπεται η είσοδος στο κέντρο ενώ προτείνεται η εξυπηρέτηση των πολιτών με δημοτικά και κατά προτίμηση με την προμήθεια ηλεκτροκίνητων mini bus ή με μια γραμμή του ΟΑΣΘ που θα μεταφέρουν τους πολίτες από και προς το κέντρο και τους χώρους στάθμευσης» είπε στο ethnos.gr ο κ. Παππάς, προσθέτοντας ότι το θέμα του πάρκινγκ αποτελεί απόλυτη προτεραιότητα και αυτό καταδεικνύεται από τις συνεχείς συναντήσεις που γίνονται από κοινού με τον κ. Δημαρέλο για ενδεχόμενη χρηματοδότηση από την ΕΤΕΠ ή την υλοποίηση των έργων αυτών με ΣΔΙΤ. 

Η στρατηγική του δήμου για τις θέσεις στάθμευσης 

1.ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΧΩΡΟΙ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ

Σε εξέλιξη βρίσκεται η αποτύπωση όλων των χώρων στάθμευσης  του δήμου ανά δημοτική κοινότητα προκειμένου να καταγραφούν στο GIS του Δήμου. 

2.ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΝΕΩΝ ΥΠΟΓΕΙΩΝ ΧΩΡΩΝ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ

Κατασκευή υπόγειων χώρων στάθμευσης κάτω από θεσμοθετημένους κοινόχρηστους χώρους στον άξονα της νέας παραλίας.

Ειδικότερα:

* στο τμήμα μεταξύ των οδών Μ. Αλεξάνδρου- Κακαβού- Αθ. Σουλιώτη-28ης Οκτωβρίου
* στο χώρο που περικλείεται από τις οδούς Γ. Παπανδρέου-Μ. Κάλλας-Γ. Σεφέρη
*  στο χώρο που περικλείεται από τις οδούς  Λ.Μ. Αλεξάνδρου-Γ. Παπανδρέου-Λυσιμάχου-Π. Ρέγκου-Π. Συνδίκα.
Οι προτάσεις για δημιουργία υπόγειων χώρων στάθμευσης περιλαμβάνονται στις κατευθύνσεις του Δήμου για το ειδικό χωρικό σχέδιο για το παραλιακό μέτωπο, αλλά και στο πρόγραμμα ‘’Θεσσαλονίκη 2030’’ σε συνδυασμό με την ανάπτυξη ενός ειδικού προγράμματος από το αρμόδιο Υπουργείο, για την χρηματοδότηση και κατασκευή των υπόγειων σταθμών αυτοκινήτων.


3. ΥΠΕΡΓΕΙΑ -ΑΝΑΣΤΡΕΨΙΜΑ ΜΕΤΑΛΛΙΚΑ ΠΑΡΚΙΝΓΚ

Στόχος του δήμου να δεσμευτούν προσωρινά ικανός αριθμός οικοπέδων για κατασκευή μηχανικών υπέργειων χώρων στάθμευσης, που δύνανται τάχιστα να αποσυναρμολογηθούν και να μεταφερθούν σε άλλο σημείο.  

«Η στρατηγική του Δήμου, έχει οραματικό στόχο τη ‘’Θεσσαλονίκη 2030’’» είπε στο ethnos.gr ο αντιδήμαρχος Τεχνικών έργων Θανάσης Παππάς προσθέτοντας ότι η λήψη μέτρων κυκλοφοριακής βελτίωσης μέσω της εκπόνησης της γενικής κυκλοφοριακής μελέτης, που είναι σε εξέλιξη, είναι προτεραιότητα.

ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Tο ethnos.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετεί τις απόψεις αυτές. Διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύει συκοφαντικά, υβριστικά, ρατσιστικά ή άλλα σχόλια που προτρέπουν σε άσκηση βίας. Επίσης, σχόλια σε greeklish και κεφαλαία δεν θα δημοσιεύονται ενώ το ethnos.gr, όταν και όπου κρίνει, θα συμμετέχει στον διάλογο.

Δείτε εδώ τους όρους χρήσης.

Προσθήκη Σχολίου
<% replyingComment.name %>
Ακύρωση
Το σχόλιό σας έχει προωθηθεί για έγκριση
Αυτός ο ιστότοπος προστατεύεται από το reCAPTCHA και ισχύουν η Πολιτική Απορρήτου και οι Όροι Παροχής Υπηρεσιών της Google.
ΕΞΥΠΝΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ