Αεροδρόμιο Μακεδονία: Στο 58% οι εργασίες για το νέο τέρμιναλ

Αεροδρόμιο Μακεδονία: Στο 58% οι εργασίες για το νέο τέρμιναλ

Σε ανοδική πορεία βρίσκεται το αεροδρόμιο «Μακεδονία» στη Θεσσαλονίκη, αφενός με την επιβατική κίνηση, αφετέρου με τις κατασκευαστικές εργασίες για την επέκταση και αναβάθμισή του

«Νέα εποχή» για το αεροδρόμιο «Μακεδονία» όπου σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα θα αποτελεί σύγχρονη πύλη εισόδου τόσο για την πόλη όσο και για την ευρύτερη περιοχή της Μακεδονίας.

«Με την εξέλιξη του κατασκευαστικού μας προγράμματος να έχει  φτάσει πλέον στο 78% ολοκλήρωσης για τα 14 αεροδρόμια στο σύνολό τους, το αεροδρόμιο «Μακεδονία» έχει φτάσει στο 58%, και αυτό λόγω της πολυπλοκότητας του έργου» ανέφερε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Fraport Greece Alexander Zinell, στο πλαίσιο της σύμβασης 10ετούς συνεργασίας μεταξύ του αεροδρομίου «Μακεδονία» και της DHL Express Ελλάδας.

Ο ίδιος ανέφερε ότι σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα θα παραδοθεί σε χρήση ο νέος διάδρομος προσγειώσεων/απογειώσεων, ο οποίος ωστόσο, όπως χαρακτηριστικά είπε «δεν περιμένουμε να δώσει μεγαλύτερη επιβατική κίνηση. Με τους υπάρχοντες διαδρόμους, δεν έχουμε περιορισμό στην επιβατική κίνηση».

Ο νέος διάδρομος προσγειώσεων/απογειώσεων 10-28, συνολικού μήκους περίπου 3.500 μέτρων, αναμένεται να παραδοθεί προς χρήση στο τέλος του τρέχοντος έτους, αρχές του 2020.

Επένδυση 100 εκατ. ευρώ

Στο πλαίσιο της στρατηγικής της Fraport Greece για την αναβάθμιση των 14 αεροδρομίων που έχει υπό τη διαχείρισή της, στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» επενδύει 100 εκατ. ευρώ.

20191107_120821.jpg

Η επένδυση αφορά την κατασκευή νέου τερματικού σταθμού, συνολικής έκτασης που θα ξεπερνά τα 34.033 τ.μ. Περιλαμβάνει επίσης την ανακαίνιση του υπάρχοντος τερματικού σταθμού κατά 24.000 τ.μ. καθώς επίσης την κατασκευή νέου πυροσβεστικού σταθμού, αλλά και την αναβάθμιση της μονάδας βιολογικού καθαρισμού και τη σύνδεσή της με το δίκτυο της πόλης.

Παράλληλα, θα πραγματοποιηθούν σημαντικά έργα αναβάθμισης όπως: ανακαίνιση του οδοστρώματος στους χώρους προσγείωσης – απογείωσης και στάθμευσης των αεροσκαφών, εγκατάσταση σύγχρονου συστήματος διαχείρισης και ελέγχου αποσκευών. Το έργο αναμένεται να ολοκληρωθεί το πρώτο τρίμηνο του 2021. Μετά και  την ολοκλήρωση του μεγάλου κατασκευαστικού έργου η χωρητικότητα και η δυναμικότητα του αερολιμένα Θεσσαλονίκης θα αυξηθεί σημαντικά, μετατρέποντας το αεροδρόμιο σε μια σύγχρονη πύλη εισόδου τόσο για την πόλη όσο και για την ευρύτερη περιοχή της Μακεδονίας.

Επιβατική κίνηση

Με αύξηση της τάξεως 3,6% στην επιβατική του κίνηση, στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» καταγράφηκαν για το 10μηνο του 2019 (Ιανουάριος – Οκτώβριος) πάνω από 6 εκατ. επιβάτες (6.020.295 επιβάτες), έναντι 5.810.794 επιβατών το αντίστοιχο διάστημα του 2018. Η ισχυρότερη δε διαδρομή είναι μεταξύ Θεσσαλονίκης – Αθήνας με περισσότερους από 2 εκατ. επιβάτες ετησίως.

Η αύξηση στο «Μακεδονία» όπως ανέφερε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Fraport Greece Alexander Zinell, απαιτεί για το αεροδρόμιο νέες εγκαταστάσεις, νέες υπηρεσίες, νέα κτίρια, δίνοντας κίνητρα για περισσότερες συνδέσεις.

Ο κ. Zinelli επισήμανε την έλευση νέων αεροπορικών εταιριών στο «Μακεδονία», όπως για παράδειγμα της Lufthansa, που επέστρεψε μετά από πολλά χρόνια στη Θεσσαλονίκη (σ.σ. υπάρχει σύνδεση με Φρανκφούρτη), αλλά και τη σύνδεση της πόλης με το Κατάρ κτλ.

Επίσης, όπως αναφέρθηκε, γίνονται συζητήσεις και για νέους προορισμούς, που θα συνδέουν τη Θεσσαλονίκη με χώρες εκτός Ευρώπης. Χαρακτηριστικά αναφέρθηκε το Πεκίνο, ωστόσο για τη δρομολόγηση μιας νέας γραμμής, απαιτούνται τουλάχιστον 2-3 χρόνια συζητήσεων, μεταξύ αεροπορικών εταιριών και αεροδρομίων.

Τέλος, ο κ. Zinell καλωσόρισε τη DHL Express Hellas – το κορυφαίο brand name στις μεταφορές στο αεροδρόμιο «Μακεδονία»- και ευχήθηκε κάθε επιτυχία στο σημαντικό της έργο.

Να σημειώσουμε ότι στο αεροδρόμιο Μακεδονία την τρέχουσα χρονιά δραστηριοποιούνται 70 αεροπορικές εταιρίες, οι οποίες εξυπηρετούν 131 προορισμούς σε 45 χώρες.

ΣΧΟΛΙΑ <% totalComments %>
ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Tο ethnos.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετεί τις απόψεις αυτές. Διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύει συκοφαντικά, υβριστικά, ρατσιστικά ή άλλα σχόλια που προτρέπουν σε άσκηση βίας. Επίσης, σχόλια σε greeklish και κεφαλαία δεν θα δημοσιεύονται ενώ το ethnos.gr, όταν και όπου κρίνει, θα συμμετέχει στον διάλογο.

Δείτε εδώ τους όρους χρήσης.

Προσθήκη Σχολίου
<% replyingComment.name %>
Ακύρωση
Το σχόλιό σας έχει προωθηθεί για έγκριση
Αυτός ο ιστότοπος προστατεύεται από το reCAPTCHA και ισχύουν η Πολιτική Απορρήτου και οι Όροι Παροχής Υπηρεσιών της Google.
ΕΞΥΠΝΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ