Αγρίνιο: Έκλεβαν καντήλια από νεκροταφεία και τα πουλούσαν σε μάντρες ανακύκλωσης
Οι συλληφθέντες οδηγήθηκαν στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών Αγρινίου.🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Εβδομήντα πέντε χάλκινα και μπρούτζινα καντήλια έκλεψαν ένας 26χρονος και ένας 27χρονος από τάφους κοιμητηρίου στο Αγρίνιο και στη συνέχεια αφού τα τεμάχισαν τα εκποίησαν σε δύο μάντρες ανακύκλωσης. Οι δύο δράστες συνελήφθησαν,το πρωί της Πέμπτης, στο Αγρίνιο, από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Ασφάλειας Αγρινίου. Οι κλοπές σημειώθηκαν την περασμένη Δευτέρα (24.2) και Τρίτη (24.2). Σε έρευνες που πραγματοποίησαν οι αστυνομικοί, βρήκαν σε μια από τις μάντρες ανακύκλωσης και κατέσχεσαν συνολικά 36 κιλά τμημάτων από τα μπρούτζινα καντήλια. Οι συλληφθέντες οδηγήθηκαν στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών Αγρινίου.
Διαβάστε ακόμη
Η κυβέρνηση «επικήρυξε» τον λαγοκέφαλο με 5,33 ευρώ το κιλό - Ποιες περιοχές αφορά
«Νόμιζα ότι θα πεθάνω»: Οι συγκλονιστικές μαρτυρίες για τα φονικά 7,5 Ρίχτερ στη Βενεζουέλα
Τι δείχνουν τα στατιστικά των πανελληνίων εξετάσεων: Η μεγάλη «σφαγή» και τα μαθήματα - εκπλήξεις
Παράδοση ή σεξισμός; Η παραλία που χωρίζει άνδρες και γυναίκες... με τοίχο και διχάζει το κοινό
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



