Αγρίνιο: Έκλεβαν καντήλια από νεκροταφεία και τα πουλούσαν σε μάντρες ανακύκλωσης
Οι συλληφθέντες οδηγήθηκαν στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών Αγρινίου.🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Εβδομήντα πέντε χάλκινα και μπρούτζινα καντήλια έκλεψαν ένας 26χρονος και ένας 27χρονος από τάφους κοιμητηρίου στο Αγρίνιο και στη συνέχεια αφού τα τεμάχισαν τα εκποίησαν σε δύο μάντρες ανακύκλωσης. Οι δύο δράστες συνελήφθησαν,το πρωί της Πέμπτης, στο Αγρίνιο, από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Ασφάλειας Αγρινίου. Οι κλοπές σημειώθηκαν την περασμένη Δευτέρα (24.2) και Τρίτη (24.2). Σε έρευνες που πραγματοποίησαν οι αστυνομικοί, βρήκαν σε μια από τις μάντρες ανακύκλωσης και κατέσχεσαν συνολικά 36 κιλά τμημάτων από τα μπρούτζινα καντήλια. Οι συλληφθέντες οδηγήθηκαν στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών Αγρινίου.
Διαβάστε ακόμη
Με «δώρα» ο Τραμπ στην Άγκυρα τον Ιούλιο: Πώς «βλέπει» η Αθήνα τις εξελίξεις
Βίντεο - ντοκουμέντο από τη στιγμή που πέφτει το πυροσβεστικό ελικόπτερο στη λίμνη Αώου
Εφιάλτης στη Βενεζουέλα: Αυξάνονται δραματικά τα θύματα - Τουλάχιστον 164 νεκροί και πάνω από 970 τραυματίες
«Το χέρι του Θεού»: Ο ερασιτέχνης φωτορεπόρτερ και η ιστορία πίσω από την εμβληματικότερη φωτογραφία όλων των Παγκοσμίων Κυπέλλων
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



