Ελληνικός σιδηρόδρομος, ένας παρατημένος «ασθενής»: Τι λέει ο συγκοινωνιολόγος Σταύρος Κωνσταντινίδης
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋
Ποιοι είναι οι λόγοι που δεν εκσυγχρονίστηκε και έμεινε οπισθοδρομικός και καθυστερημένος ο Ελληνικός Σιδηρόδρομος; Τί και πώς πρέπει να γίνει ώστε να έχουμε σύγχρονα μέσα μεταφοράς; Ποια μέτρα πρέπει να ληφθούν ώστε να αλλάξουν οι δημόσιες μεταφορές, ο σιδηρόδρομος και οι αστικές συγκοινωνίες σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη; Πότε και πώς μπορούμε να ελπίζουμε σε κάτι τέτοιο;
Για αυτά συζητάμε με τον συγκοινωνιολόγο Σταυρό Κωνσταντινίδη, που γνωρίζει καλά την πραγματικότητα των μεταφορών στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Σπούδασε πολιτικός μηχανικός και συγκοινωνιολόγος, υπήρξε επιστημονικός συνεργάτης του ΑΠΘ και διοικητής της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας, ενώ δραστηριοποιείται στον ιδιωτικό τομέα.
Ο κ. Κωνσταντινίδης πιστεύει ότι πρέπει να ανασυσταθεί το Υπουργείο Μεταφορών και μάλιστα ως υπουργείο Βιώσιμης Κινητικότητας, ώστε να καλύψει τις προκλήσεις της σύγχρονης εποχής και τις ανάγκες όχι μόνο να κατασκευάζονται σύγχρονα δίκτυα, αλλά να συντηρούνται και να λειτουργούν σωστά, όπως και στις προηγμένες ευρωπαϊκές χώρες.
Απεργία Πρωτομαγιάς: «Παραλύει» η χώρα σήμερα (1/5) - Ποιοι συμμετέχουν στις κινητοποιήσεις, πώς θα κινηθούν τα ΜΜΜ
Να μην ανοίξουν νέα μέτωπα θέλει η κυβέρνηση: Στόχος να αποφευχθούν λάθη στο παρά πέντε των ευρωεκλογών
Μπαίνουν νέες διοικήσεις σε ΟΣΕ, ΕΡΓΟΣΕ και Ελληνικό Μετρό μέσω ΑΣΕΠ- Στις ράγες ο Οδοντωτός
Ξύπνησαν ανατριχιαστικές μνήμες: Πέντε σκελετοί ανακαλύφθηκαν στο Λημέρι του Λύκου, όπου κρυβόταν ο Χέρμαν Γκέρινγκ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr