Skip to main content
Φρέσκο ψάρι από τα ιχθυοτροφεία Σελόντα στα Lidl

Φρέσκο ψάρι από τα ιχθυοτροφεία Σελόντα στα Lidl

Τελευταία Ενημέρωση
Τσιπούρα και λαβράκι με ημερομηνία αλίευσης, καθαρισμένα και 100% έτοιμα για μαγείρεμα ή ψήσιμο, με τον καταναλωτή να πληρώνει μόνο το καθαρό βάρος.

Καταγράφοντας συνεχή ανάπτυξη η στρατηγική συνεργασία της Lidl Ελλάς με τα Ιχθυοτροφεία Σελόντα μετρά 5 χρόνια και περισσότερους από 3.360 τόνους ψαριών. Ειδικότερα για το 2019, η ποσότητα από τσιπούρα και λαβράκι που θα φτάσει στα ράφια των καταστημάτων του δικτύου της εταιρίας στην Ελλάδα αναμένεται να αγγίξει φέτος τους 1.500 τόνους, ενώ το 2018 η αντίστοιχη ποσότητα ήταν περίπου 928 τόνοι.

3.jpg

Οι καινοτόμες συσκευασίες

Οι καινοτομικές συσκευασίες τροποποιημένης ατμόσφαιρας που χρησιμοποιούνται από τη Σελόντα για λογαριασμό της Lidl Ελλάς φέρνουν το πραγματικά φρέσκο ψάρι σε κάθε κατάστημα Lidl, σε όλη την Ελλάδα, διατηρώντας όλα τα θρεπτικά συστατικά με συντήρηση σε απλό ψυγείο και προσφέροντας στους καταναλωτές σημαντικά πλεονεκτήματα. Αρχικά, στη συσκευασία αναγράφεται η ημερομηνία αλίευσης, η μονάδα παραγωγής και ο κωδικός συσκευαστηρίου, ενώ τα ψάρια είναι 100% έτοιμα για μαγείρεμα καθώς είναι καθαρισμένα στη συσκευασία τους. Αυτό σημαίνει πως ο καταναλωτής πληρώνει μόνο το καθαρό βάρος, μιας και στην τιμή ανά κιλό δεν περιλαμβάνονται τα εντόσθια, τα βράγχια και τα λέπια.

8.jpg

Διασφάλιση Ποιότητας

Η Lidl Ελλάς συνεργάζεται με την AGROLAB RDS, ένα από τα πιο αναγνωρισμένα ελληνικά εργαστήρια ολοκληρωμένων και συμβουλευτικών λύσεων στη βιομηχανία των τροφίμων, προχωρώντας σε επιπλέον συστηματικό έλεγχο υγιεινής και ασφάλειας των νωπών προϊόντων της. Στο πλαίσιο της στρατηγικής της για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη, η Lidl Ελλάς δεσμεύεται για τη συμβολή της στη συνεχή βελτίωση των πρακτικών αλιείας και υδατοκαλλιέργειας, επιβεβαιώνοντας έτσι την πίστη της στις αρχές της βιωσιμότητας και της προστασίας του θαλάσσιου οικοσυστήματος. Βασικοί στόχοι της εταιρίας είναι η προστασία της βιοποικιλότητας, η μείωση της υπεραλίευσης και της θαλάσσιας ρύπανσης, καθώς και η προστασία των ανθρώπων και των εργασιακών τους δικαιωμάτων κατά την παραγωγή και επεξεργασία αλιευτικών προϊόντων.

Με την ενίσχυση των συνεργασιών με Έλληνες παραγωγούς και προμηθευτές, στόχος της Lidl Ελλάς είναι να προσφέρει στην Ελληνίδα και τον Έλληνα καταναλωτή τα πιο ποιοτικά προϊόντα, θέτοντας υψηλότερους στόχους ποιοτικής αξίας, σε καλύτερες τιμές, για να μην στερείται κανένα αγαθό από την οικογένειά του.

Από τον Δημήτρη Σταθόπουλο

 

ΣΧΟΛΙΑ <% totalComments %>
ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Tο ethnos.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετεί τις απόψεις αυτές. Διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύει συκοφαντικά, υβριστικά, ρατσιστικά ή άλλα σχόλια που προτρέπουν σε άσκηση βίας. Επίσης, σχόλια σε greeklish και κεφαλαία δεν θα δημοσιεύονται ενώ το ethnos.gr, όταν και όπου κρίνει, θα συμμετέχει στον διάλογο.

Δείτε εδώ τους όρους χρήσης.

Προσθήκη Σχολίου
<% replyingComment.name %>
Ακύρωση
Το σχόλιό σας έχει προωθηθεί για έγκριση
Αυτός ο ιστότοπος προστατεύεται από το reCAPTCHA και ισχύουν η Πολιτική Απορρήτου και οι Όροι Παροχής Υπηρεσιών της Google.
ΕΞΥΠΝΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ