Ουρές, ταλαιπωρία και... αντίο αποστάσεις σε τράπεζα στη Θεσσαλονίκη
Κανένα μέτρο αυτοπροστασίας...🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Οι ουρές που δημιουργήθηκαν έξω από τράπεζα στη Δυτική Θεσσαλονίκη, αποδεικνύουν ότι με το που αποφασίστηκε η άρση των μέτρων, οι αποστάσεις ασφαλείας, πήγαν περίπατο. Πάνω από 50-60 άτομα ήταν κολλημένοι ο ένας πάνω στον άλλο έξω από υποκατάστημα τράπεζας και οι μισοί εξ αυτών δεν φορούσαν καν μάσκα.
Οι εικόνες καταγράφηκαν από τον τηλεοπτικό φακό του Open TV είναι χαρακτηριστικές.
Εξάλλου, βελτιωμένη είναι σήμερα η κατάσταση έξω από την ΕΥΔΑΠ στο κέντρο της Αθήνας, όπου χθες Τρίτη (5/5) είχαν σχηματιστεί μεγάλες ουρές και η αναμονή έφτανε έως και τα 45 λεπτά. Εν αντιθέσει με χθες που ήταν δεκάδες πολίτες σήμερα το πρωί ανέμεναν στην ουρά λίγοι πάνω από 10, τηρώντας αποστάσεις και φορώντας μάσκες. Η είσοδος στην ΕΥΔΑΠ πραγματοποιείται ύστερα από θερμομέτρηση.
Σε πύρινο κλοιό η Ευρώπη: Καταρρέουν οι υποδομές από τον ιστορικό καύσωνα - «Φωτιά» στις τιμές του ρεύματος
Τρόμος από συμμορίες ανηλίκων στο Περιστέρι: Κυκλοφορούν με μαχαίρια και σιδερογροθιές
Ακραίο: Ανήσυχοι οι επιστήμονες μετά από δύο διαδοχικές πυρκαγιές στη Γροιλανδία
Μεγάλη διαρροή στη Meta: Άφησε εκτεθειμένες μέχρι και τις ιδιωτικές συνομιλίες των υπαλλήλων της
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




