Κορονοϊός - Λαμία: Ένα βρέφος και η μητέρα του διεκομίσθησαν στην Αθήνα
Σε 14ημερη καραντίνα έχει μπει ο πατέρας του βρέφους και τα δύο αδέρφια του🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Τη διακομιδή στο νοσοκομείο Παίδων «Αγλαΐα Κυριακού», αποφάσισαν οι γιατροί του Νοσοκομείου Λαμίας τα ξημερώματα της Τετάρτης για το μόλις δύο μηνών βρέφος που βρέθηκε θετικό στον κορονοϊό. Σύμφωνα με το LamiaReport.gr, μαζί με το παιδί θα νοσηλευτεί και η μητέρα που είναι επίσης θετική στον ιό, ενώ σε 14ημερη καραντίνα έχει μπει ήδη ο σύζυγός της και τα δύο ακόμη μικρά παιδιά τους.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ του ΑΝΤ1, το σπίτι της οικογένειας βρίσκεται ακριβώς δίπλα από το σπίτι όπου διέμενε το ηλικιωμένο ζευγάρι με την κόρη τους και τον εγγονό τους, οι οποίοι επέστρεψαν από τις ΗΠΑ στην Ελλάδα και βρέθηκαν θετικοί στον ιό.
O ηλικιωμένος άνδρας νοσηλεύεται διασωληνωμένος σε κρίσιμη κατάσταση στο νοσοκομείο Λαμίας. Παράλληλα, ο νεαρός άνδρας (εγγονός των ηλικιωμένων) δεν τήρησε την καραντίνα όταν γύρισε από τις ΗΠΑ, πήγε στην Αταλάντη όπου και διασκέδασε αρκετές φορές σε καταστήματα της περιοχής. Το αποτέλεσμα ήταν η τοπική κοινωνία να είναι ανάστατη. Ο ΕΟΔΥ έχει υποβάλει σε τεστ 20 άτομα και εντός της ημέρας αναμένονται τα αποτελέσματα.
Επιχείρηση του ελληνικού FBI στη Μύκονο: Εξαρθρώθηκε κύκλωμα ναρκωτικών - Τουλάχιστον 5 συλλήψεις
Τέλος στο «εμπόριο» αποδείξεων στα βενζινάδικα: Όλα όσα αλλάζουν - Ποιες δεν θα γίνονται δεκτές ως έξοδα
Μπορούν τα ξενοδοχεία να φωτογραφίζουν την ταυτότητά σου; Τι απαντά η Αρχή Προστασίας Δεδομένων
Τάκης Γκώνιας: Το απρόβλεπτο «αντίο» ενός ανήσυχου του ποδοσφαίρου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



