Συνεχίζεται η καραντίνα για πρόσφυγες και μετανάστες σε δομές φιλοξενίας
Στόχος είναι η πρόληψη εμφάνισης και διασποράς κρουσμάτων του κορoνοϊού/COVID-19🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Παρατείνονται έως και 19 Ιουλίου τα μέτρα περιορισμού κυκλοφορίας των διαμενόντων στα Κέντρα Υποδοχής και Ταυτοποίησης (KYT) της χώρας με κοινή απόφαση των υπουργών Προστασίας του Πολίτη, Υγείας και Μετανάστευσης και Ασύλου, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση. Στόχος είναι η πρόληψη εμφάνισης και διασποράς κρουσμάτων του κορoνοϊού/COVID-19.
Σύμφωνα με την απόφαση, οι ώρες εξόδου ορίζονται από 07:00 έως και 21:00 και στις περιπτώσεις που δεν διατίθενται μέσα μεταφοράς, επιτρέπεται η έξοδος έως εκατόν πενήντα ατόμων την ώρα, σε ομάδες μικρότερες των δέκα ατόμων.
Τα αναφερόμενα στην απόφαση μέτρα επεκτείνονται σε όλες τις δομές φιλοξενίας της χώρας.
Διαβάστε ακόμη
Ανδρέας Παπανδρέου: 30 χρόνια από τον θάνατο του χαρισματικού ηγέτη του ΠΑΣΟΚ - Ο Κώστας Σκανδαλίδης θυμάται
Αστυνομικός σταμάτησε οδηγό που έκανε κόντρες και είχε πιάσει 200 χλμ. - Ήταν ένας 85χρονος με πουράκι στο στόμα...
Σεπόλια-Μιλγουόκι-Μαϊάμι: Οι τρεις στάσεις της διαδρομής του Γιάννη Αντετοκούνμπο
Ρύθμιση-ανάσα για τους οφειλέτες του νόμου Κατσέλη: Τι αλλάζει - Αναδρομική ελάφρυνση, μικρότερες δόσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



