Συναγερμός στην Αιδηψό: Σέρβος τουρίστας με κορονοϊό πήγε στο νοσοκομείο με ταξί
Ο ίδιος μαζί με τη γυναίκα του ταξίδεψαν από τη Βαλκανική χώρα στην Ελλάδα, με γκρουπ 20 ατόμων στις 4 Ιουλίου και κατέλυσαν σε ξενοδοχείο της Αιδηψού🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Συναγερμός στις Υγειονομικές Αρχές της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας από επιβεβαιωμένο κρούσμα κορονοϊού σε γκρουπ ταξιδιωτών από τη Σερβία, στην Αιδηψό της Βόρειας Εύβοιας.
Σύμφωνα με πληροφορίες πρόκειται για ένα άνδρα περίπου 50, ο οποίος αισθάνθηκε αδιαθεσία και μετέβη στο Κέντρο Υγείας Ιστιαίας. Αγνοώντας τα υγειονομικά πρωτόκολλα, τους έστειλαν στο Νοσοκομείο Λαμίας (μαζί με τη γυναίκα του), με ταξί. Όπως αναφέρει το lamiareport.gr φθάνοντας λοιπόν στο Νοσοκομείο Λαμίας, τους έγινε μοριακό τεστ με το οποίο διαπιστώθηκε ότι νοσούν από covid-19.
Ο ίδιος μαζί με τη γυναίκα του ταξίδεψαν από τη Βαλκανική χώρα στην Ελλάδα, με γκρουπ 20 ατόμων στις 4 Ιουλίου και κατέλυσαν σε ξενοδοχείο της Αιδηψού.
Όπως ήταν φυσικό από την Πολιτική Προστασία και τη Γενική Διεύθυνση Υγείας & Κοινωνικής Μέριμνας της ΠΣτΕ, ξεκίνησε ένας αγώνας δρόμου ιχνηλάτησης των επαφών των δύο Σέρβων και κυρίως του εντοπισμού του ταξιτζή που τους μετέφερε στο Νοσοκομείο Λαμίας.
Παράλληλα στο Νοσοκομείο Λαμίας εξετάζεται που θα νοσηλευτεί το περιστατικό, που όπως σημειώσαμε παρουσιάζει συμπτώματα, αλλά ήπια, της ασθένειας. Η γυναίκα του είναι ασυμπτωματική.
Ξαναζεσταίνεται το «φλερτ» της κυβέρνησης στη μεσαία τάξη: Τι θα μπει στο καλάθι της ΔΕΘ
Η μεγάλη σύγχυση με τον χρόνο των εκλογών, τα ντέρμπι στα ψηφοδέλτια και ένα comeback στην Α΄Αθηνών
Ξεκινούν νέο... χορό κινητοποιήσεων οι αγρότες - Ορατό το ενδεχόμενο για «θερμό» καλοκαίρι
Το «δώρο» που έκανε άθελά του ο Τραμπ στο Ιράν: «Τους δώσαμε ένα όπλο πιο ισχυρό από οποιαδήποτε πυρηνική βόμβα»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




