Μόσιαλος μετά το αρνητικό ρεκόρ κορονοϊού: Κοινή λογική να φοράμε μάσκες
«Δυνητικά είμαστε σε κίνδυνο κάθε φορά που βγαίνουμε έξω», το μήνυμα του Ηλία Μόσιαλου για τις μάσκες μετά τα αυξημένα κρούσματα κορονοϊού🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Στη σημασία της μάσκας για την προστασία απέναντι στον κορονοϊό επανέρχεται με νέα ανάρτησή του ο καθηγητής Πολιτικής της Υγείας στο LSE, Ηλίας Μόσιαλος, σημειώνοντας μάλιστα πως «δεν είναι κόπος και δεν πρέπει να είναι θέμα συζήτησης, είναι κοινή λογική».
«Κάθε φορά που βγαίνουμε έξω και κυκλοφορούμε δυνητικά είμαστε σε κίνδυνο», σημειώνει στην ανάρτησή του ο καθηγητής με αφορμή το αρνητικό ρεκόρ κρουσμάτων κορονοϊού που καταγράφηκε την Τρίτη, 18 Αυγούστου. «Ομως, υπάρχει τρόπος να μένουμε ασφαλείς» συνεχίζει ο κ. Μόσιαλος.
Ο καθηγητής δημοσίευσε μια εικόνα με δύο σχέδια αυτό της ζώνης του αυτοκινήτου και της μάσκας, προτάσσοντας ότι και τα δύο αυτά μέσα μας κρατούν ασφαλείς, σημειώνοντας «όπως μεριμνούμε για την ασφάλειά μας όταν οδηγούμε έτσι και στις υπόλοιπες συναναστροφές και μετακινήσεις φοράμε μάσκα προστασίας προσώπου».
Δήμος της Αττικής χορηγεί επίδομα 150 ευρώ για το καλοκαίρι - Πώς κάνετε αίτηση
Άγριο έγκλημα στα Εξάρχεια: Νεκρός άνδρας από πυροβολισμούς - Βρέθηκαν πέντε κάλυκες
Τρομερό ξύλο Τζόουνς και Ναν στα αποδυτήρια του ΣΕΦ! Το video της σύρραξης
Athens Pride 2026: Ένα απέραντο ουράνιο τόξο το κέντρο της Αθήνας - Πλήθος κόσμου στη μεγάλη γιορτή υπερηφάνειας
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



