Κορονοϊός: Δύο ακόμη θάνατοι τη Δευτέρα – Στους 342 οι νεκροί
Και οι δύο ηλικιωμένοι έπασχαν από υποκείμενα νοσήματα🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Μεγαλώνει μέρα με τη μέρα η μαύρη λίστα των νεκρών από κορονοϊό στη χώρα μας, καθώς τη Δευτέρα καταγράφηκαν δύο νέοι θάνατοι, ανεβάζοντας τον αριθμό των νεκρών στους 342. Συγκεκριμένα, κατέληξαν ένας 81χρονος, ο οποίος νοσηλευόταν στο Νοσοκομείο Κατερίνης και μία 89χρονη που νοσηλευόταν στο «Σωτηρία». Και οι δύο ηλικιωμένοι έπασχαν από υποκείμενα νοσήματα.
Στο μεταξύ, ο ΕΟΔΥ χθες ανακοίνωσε 170 νέα κρούσματα εκ των οποίων 33 συνδέονται με γνωστές συρροές και 12 εντοπίστηκαν κατόπιν ελέγχων στις πύλες εισόδου της χώρας. Στα 12 κρούσματα που εντοπίστηκαν τις πύλες εισόδου της χώρας προστίθενται ακόμα 3, ανεβάζοντας τον αριθμό των εισαγόμενων κρουσμάτων στα 15.
Διαβάστε ακόμη
Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate - Τι απαντά
Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»
Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου
Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



