Κορονοϊός - Θεσσαλονίκη: Συναγερμός σε γηροκομείο - 11 κρούσματα
Οι τρόφιμοι του γηροκομείου στη Θεσσαλονίκη υποβλήθηκαν όλοι σε τεστ την Παρασκευή🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Νέος συναγερμός στις Αρχές ύστερα από τον εντοπισμό 11 κρουσμάτων κορονοϊού σε γηροκομείο στον Αγιο Βασίλειο της Θεσσαλονίκης. Σύμφωνα με το Open TV, 10 από τους 55 τρόφιμους βρέθηκαν θετικοί, καθώς και μία νοσηλεύτρια. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι η νοσηλεύτρια διαγνώστηκε με κορονοϊό, αφότου αρχικά ήταν αρνητική στο πρώτο τεστ που έκανε, καθώς παρουσίασε συμπτώματα. Οι τρόφιμοι του γηροκομείου υποβλήθηκαν όλοι σε τεστ την Παρασκευή.
Υπενθυμίζεται ότι πριν λίγες ημέρες σήμανε συναγερμός σε γηροκομείο των Ιωαννίνων, όπου νόσησαν 9 εργαζόμενοι και 46 ηλικιωμένοι, εκ των οποίων οι 21 έχουν μεταφερθεί σε Νοσοκομεία της 6ης ΥΠΕ, καθώς οι ειδικές μονάδες του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Ιωαννίνων είναι πλήρεις.
Διαβάστε ακόμη
Παραιτήθηκε από τη βρετανική πρωθυπουργία o Κιρ Στάρμερ - Ποιος αναμένεται να τον διαδεχθεί
Η Ευρώπη «καίγεται»: Κύμα καύσωνα με θερμοκρασίες άνω των 40 βαθμών - Τι ισχύει για την Ελλάδα
Διεθνές δίκτυο «764»: Ο εφιάλτης του ψηφιακού σαδισμού και των εκβιασμών στην Ελλάδα
Πέθανε ο αγαπημένος ηθοποιός, Παύλος Κουρτίδης - Η ανακοίνωση του Σπύρου Μπιμπίλα
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



