Κορονοϊός: Γέμισε με κρούσματα πολυκατοικία στην Πάτρα - Σε καραντίνα όλοι οι ένοικοι
Ολοι οι διαμένοντες στην πολυκατοικία βρίσκονται σε καραντίνα λόγω των κρουσμάτων κορονοϊού🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Σε μαζικά τεστ για τον κορονοϊό αποφάσισαν να προχωρήσουν ένοικοι πολυκατοικίας στην Πάτρα και τα αποτελέσματα τους άφησαν... άφωνους. Σύμφωνα με το gnomip.gr, διασπορά του κορονοϊού εντοπίστηκε σε πολυκατοικία στην Αγυιά της Πάτρας. Είναι χαρακτηριστικό ότι 15 άτομα βγήκαν θετικά στον κορονοϊό, μετά τα τεστ που έκαναν.
Μάλιστα, τώρα άπαντες βρίσκονται σε καραντίνα ακολουθώντας τις οδηγίες του ΕΟΔΥ. Για τη συγκεκριμένη περίπτωση είναι ενημερωμένη και η 6η ΥΠΕ. Πάντως, μέχρι τώρα ουδείς φαίνεται να γνωρίζει πως ξεκίνησε η διασπορά κορονοϊού στη συγκεκριμένη πολυκατοικία…
Διαβάστε ακόμη
Κρατικός παραλογισμός: 8 στους 10 πληγέντες από τον «Ιανό» στην Καρδίτσα κινδυνεύουν να επιστρέψουν τις αποζημιώσεις
Κτηματολόγιο: Φιέστα για την «ολοκλήρωση» εν μέσω σφοδρών αντιδράσεων - «Βουνό οι εκκρεμότητες», λένε οι εργαζόμενοι
Σκληρό ροκ κυβέρνησης και αντιπολίτευσης για την οικονομία - Τι πυροδοτεί τη σύγκρουση
ΠΑΣΟΚ και ΕΛ.Α.Σ. σε τροχιά σύγκρουσης για την ηγεμονία στην Κεντροαριστερά
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




