Κορονοϊός: Ανησυχία από τον θάνατο τεσσάρων νέων χωρίς υποκείμενα νοσήματα
Οι ασθενείς εμφάνισαν επιπλοκές κατά τη διάρκεια της νοσηλείας τους🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Προβληματισμός επικρατεί στην επιστημονική κοινότητα για τον θάνατο τεσσάρων νέων ατόμων που κατέληξαν από επιπλοκές του κορονοϊού, χωρίς να έχουν κάποιο υποκείμενο νόσημα. Πρόκειται για έναν 37χρονο και έναν 58χρονο άνδρα που νοσηλεύονταν στο νοσοκομείο Παπανικολάου στη Θεσσαλονίκη και δύο άνδρες 51 και 57 ετών που νοσηλεύονταν στο πανεπιστημιακό νοσοκομείο της Λάρισας.
Τα στοιχεία ανησυχούν έντονα τους λοιμωξιολόγους, καθώς παρά το γεγονός ότι παρατηρείται πτώση των κρουσμάτων, ο αριθμός των ασθενών που νοσηλεύονται διασωληνωμένοι παραμένει υψηλός. Και όλα αυτά εν αναμονή των επόμενων ημερών οπότε και θα αποτυπωθεί o ακριβής αριθμός των κρουσμάτων κορονοϊού που προέκυψαν από τις μέρες των γιορτών.
Διαβάστε ακόμη
Αγώνας δρόμου στο παρά πέντε για να καλυφθούν υγειονομικά τα νησιά με προσωπικό και ΕΚΑΒ
Πώς οι κυρώσεις στη Βενεζουέλα θα επηρεάσουν τις επιχειρήσεις ανθρωπιστικής βοήθειας
Τα γαλάζια «ανοίγματα» σε Καραμανλή και τα μηνύματα σε Σαμαρά: Διήμερη εξόρμηση στη Μεσσηνία
Η μάχη χαρακωμάτων εντός ΝΔ, το άδειασμα σε Αβραμόπουλο και το πήγαινε - έλα στελεχών σε ΠΑΣΟΚ και ΕΛΑΣ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



