Σητεία: Εθελοντές μετέφεραν ηλικιωμένο στο νοσοκομείο
Η ομάδα παρέλαβε τον 79χρονο με διασωστικό όχημα, το οποίο συνοδεία περιπολικού, τον μετέφερε στο νοσοκομείο Σητείας🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Εθελοντές διασώστες επιστρατεύτηκαν στη Σητεία για να μεταφέρουν έναν ηλικιωμένο στο νοσοκομείο, αφού δεν υπήρχε διαθέσιμο ασθενοφόρο.
Ο 79χρονος αντιμετώπιζε σοβαρό πρόβλημα υγείας, σύμφωνα με τον γιατρό που κάλεσε η οικογένειά του για να τον εξετάσει. Αμέσως, η οικογένεια κάλεσε στο ΕΚΑΒ, όμως δεν υπήρχε διαθέσιμο ασθενοφόρο, καθώς ήταν σε διακομιδή. Έτσι, οι συγγενείς του ηλικιωμένου απευθύνθηκαν στην αστυνομία, που με τη σειρά της κάλεσε την ομάδα διάσωσης της ΕΔΕΑΚ.
Η ομάδα παρέλαβε τον 79χρονο με διασωστικό όχημα, το οποίο συνοδεία περιπολικού, τον μετέφερε στο νοσοκομείο Σητείας, σύμφωνα με την ιστοσελίδα ekriti.
Διαβάστε ακόμη
Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate - Τι απαντά
Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»
Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου
Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



