Έδεσσα: Στον εισαγγελέα ο 33χρονος που ξυλοκόπησε την 17χρονη
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Στον εισαγγελέα Έδεσσας αναμένεται να οδηγηθεί σήμερα ο ο 33χρονος άνδρας ο οποίος συνελήφθη χθες το βράδυ, σε χωριό της Πέλλας, ύστερα από αναζητήσεις καθώς φέρεται να επιτέθηκε και να ξυλοκόπησε άγρια 17χρονη κοπέλα, τα ξημερώματα της Κυριακής στην Έδεσσα όταν εκείνη του ζήτησε να χωρίσουν.
Οι αστυνομικές αρχές αναζητούσαν τον φερόμενο ως δράστη μετά από καταγγελία και μήνυση που υπέβαλε σε βάρος του η μητέρα της 17χρονης. Σύμφωνα με τον δικηγόρο της 17χρονης, ο 33χρονος είχε στήσει καρτέρι, έξω από το σπίτι της τα ξημερώματα της Κυριακής. «Ήταν κρυμμένος και την περίμενε καθώς γυρνούσε από έξοδο, την αιφνιδίασε και άρχισε να την χτυπάει και την έσυρε από τα μαλλιά μέχρι το αυτοκίνητό του», ανέφερε ο Αντώνης Ξυλουργίδης. «Όταν συνειδητοποίησε ότι από τα χτυπήματα ότι η κοπέλα αιμορραγούσε της έδωσε και μωρομάντηλα λέγοντάς της να μην τολμήσει να πει τίποτα στη μητέρα της. Η ίδια του είπε ότι θα τον καταγγείλει. Ξυπόλητη και μέσα στα αίματα κατάφερε να φτάσει μέχρι την πόρτα του σπιτιού της …».
Η 17χρονη όπως επισημαίνει ο δικηγόρος της στο ΑΠΕ ΜΠΕ είναι ακόμη σοκαρισμένη και τρομαγμένη.
Στεγαστική κρίση: Γιατί δεν πείθουν τα μέτρα της κυβέρνησης για τα ενοίκια; Τι καταγγέλλει ο πρόεδρος των μεσιτών
SOS για το νερό: Δίκτυα-«σουρωτήρια», 13.000 παράνομες γεωτρήσεις και το σχέδιο-μαμούθ των 5,5 δισ.
ΕΟΠΥΥ: Ξεκινά «σαφάρι» ελέγχων για φάρμακα, εξετάσεις και χρεώσεις από ιδιώτες
Η επιχείρηση «ανακωχή» του Μαξίμου που δεν πάει καλά, ένα σενάριο - έκπληξη για Αβραμόπουλο και ο στόχος του Σαμαρά
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




