Ένοπλη ληστεία σε υποκατάστημα του ΕΛΤΑ στη Νέα Σμύρνη
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ένοπλη ληστεία σημειώθηκε στις 14.50 σε υποκατάστημα των ΕΛΤΑ στην οδό Βασιλέως Κωνσταντίνου, στην περιοχή της Νέας Σμύρνης. Σύμφωνα με την ΕΛΑΣ, δύο δράστες εισέβαλαν στο υποκατάστημα, και με την απειλή όπλου ακινητοποίησαν τους υπαλλήλους. Αμέσως μετά, αφαίρεσαν άγνωστο χρηματικό ποσό από το ταμείο και τράπηκαν σε φυγή. Σε εξέλιξη βρίσκονται οι έρευνες της ΕΛΑΣ για τον εντοπισμό και τη σύλληψη των δραστών.
- Τα ξίφη τους στη Βουλή διασταύρωσαν οι πολιτικοί αρχηγοί – Μητσοτάκης: Καταθέστε πρόταση δυσπιστίας – Τσίπρας: Δώσατε προσωπικά εντολή για Ανδρουλάκη
- «Αγλαΐα Κυριακού»: Ακρωτηριάστηκε εργαζόμενη στα πλυντήρια
- Bloomberg: Εκτακτο Συμβούλιο υπ. Ενέργειας για το ξέφρενο ράλι σε ρεύμα - αέριο
- Παρακολουθήσεις: Και στο Bloomberg η υπόθεση - «Μεγαλύτερο από το Watergate»
Διαβάστε ακόμη
Μητσοτάκης για PosoKanei: «Όπλο κατά της ακρίβειας, real time σύγκριση τιμών» - Πώς λειτουργεί η νέα εφαρμογή για τα σούπερ μάρκετ
Γυναικοκτονία στη Δράμα: «Την είχε απειλήσει με πιστόλι ενώ κοιμόταν» αποκάλυψε ο θείος της 45χρονης - Βουβός πόνος στην κηδεία της
20 χρόνια κάθειρξη στον Mystikal για υπόθεση βιασμού - Απορρίφθηκε το αίτημα ανάκλησης της ενοχής του
ΑΣΕΠ κατά υπουργείου Υγείας για τις προσλήψεις στο ΕΣΥ - Οι καθυστερήσεις, οι έλεγχοι και η χρόνια κόντρα
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



