Θεσσαλονίκη: «Πόνταρε» 11.000 ευρώ, έχασε και έγινε καπνός...
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ένας 32χρονος «πόνταρε» σε τυχερό παίγνιο εντός σχετικού καταστήματος στην περιοχή του Ευόσμου στη Θεσσαλονίκη, χρηματικό ποσό άνω των 11.000 ευρώ.
Ωστόσο, όταν έχασε το ποντάρισμα τράπηκε σε φυγή χωρίς να καταβάλει το αντίτιμο και αναζητείται.
Ο 32χρονος έχει ταυτοποιηθεί και έχει σχηματιστεί εναντίον του δικογραφία.
- Τα επόμενα βήματα μετά τη γυναικοκτονία στην Κω: Θρίλερ με το σημείο όπου βρέθηκε η σορός - Συγκλονίζουν οι δηλώσεις των συγγενών της
- Σοκ στη Νάξο: Καταγγελία για βιασμό 14χρονης από 17χρονο δίπλα στο σχολείο της
- Ιστορική συνεργασία ανάμεσα στις δύο χώρες: Έλληνες συντηρητές αναστηλώνουν βυζαντινό μνημείο-κόσμημα της Βόρειας Μακεδονίας - Δείτε εικόνες
- Guardian: Σάλος με τις απάτες σε Instagram, Facebook και WhatsApp - Τις πληρώνουν ακριβά τα νοικοκυριά το 2023
- ΕΕ: Σύννεφα στους νέους κανόνες για την αγορά ρεύματος - Πεδίο αντιπαράθεσης ο λιγνίτης
Διαβάστε ακόμη
«Έχουν ιδιοτελή στόχευση»: «Θύελλα» για τις παραλίες στην Αττική που κρίθηκαν ακατάλληλες - Ποιοι και γιατί αντιδρούν
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Σαρώνει το φαινόμενο της υδροπληξίας - 74 θάνατοι από πνιγμό στη Γαλλία, νεκρός 6χρονος στη Γερμανία
Βορίδης: Ελπίζω ο Σαμαράς να μην κάνει νέο κόμμα - Αντιφατική η αντιπολίτευση για τη Συνταγματική Αναθεώρηση
Nέα αμερικανική επίθεση στο Ιράν και απειλές Τραμπ κατά της Τεχεράνης – Ιρανικά πλήγματα σε Κουβέιτ και Μπαχρέιν
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




