Πρωτόγνωρο θέαμα στην Άνδρο: Γιατί βγήκαν εκατοντάδες σαρδέλες στη στεριά

Μπροστά σε ένα περίεργο φαινόμενο βρέθηκαν οι κάτοικοι της Άνδρου που περπατούσαν το βράδυ στο λιμάνι του Κορθίου.
Ξαφνικά, σαρδέλες πετάγονταν μόνες τους στη στεριά. Πρόκειται για ψάρια τα οποία κυνηγήθηκαν από κάποια μεγαλύτερα και έφτασαν μέχρι την άκρη της παραλίας για να μην γίνουν μεζές των μεγαλυτέρων θαλάσσιων θηρευτών.
Σύμφωνα με τους ειδικούς το συγκεκριμένο φαινόμενο δεν παρατηρείται συχνά αλλά δεν είναι και κάτι ασυνήθιστο, όπως αναφέρει το cyclades24.gr.
Τα σχολιά σας δημοσιεύονται άμεσα με δική σας ευθύνη. Το ΕΘΝΟΣ θα παρεμβαίνει και τα προσβλητικά σχόλια θα διαγράφονται
Διαβάστε ακόμη
Φόβοι για ολοκληρωτικό πόλεμο στη Μέση Ανατολή, ξανά: Στο ναδίρ η εκεχειρία - «Εγώ κάνω κουμάντο», λέει ο Τραμπ
Στον φόβο των Ρίχτερ η Βόρεια Εύβοια: «Λέω "τώρα θα με πλακώσει το σπίτι"»
Ολική έκλειψη ηλίου αυτό το καλοκαίρι: Πρώτη φορά μετά από 2 χρόνια - Θα τη δούμε από την Ελλάδα;
Ένα 24ωρο με αστροναύτες: Το ξύρισμα, το μπάνιο, το φαγητό και η... ζόρικη τουαλέτα
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




