Κίνηση στους δρόμους: Αυξημένα προβλήματα με τα ταξί να απεργούν - Στο «κόκκινο» Εθνική και Κηφισίας

Με υπομονή θα πρέπει να οπλιστούν οι οδηγοί για ακόμα ένα πρωί, καθώς λόγω της απεργία των ταξί αυξημένη φαίνεται να είναι η κίνηση από νωρίς το πρωί σε κεντρικές αρτηρίες του λεκανοπεδίου.
Ειδικότερα, στο «κόκκινο» βρίσκεται η Αθηνών Λαμίας και στα δυο ρεύματα ενώ προβλήματα εντοπίζονται λόγω αυξημένης κίνησης στη Λεωφόρο Αθηνών, στη Μεσογείων, την Κατεχάκη, τη Λεωφόρος Κηφισίας και τη Βασιλέως Κωνσταντίνου και στο Λιμάνι του Πειραιά.
Τα σχολιά σας δημοσιεύονται άμεσα με δική σας ευθύνη. Το ΕΘΝΟΣ θα παρεμβαίνει και τα προσβλητικά σχόλια θα διαγράφονται
Διαβάστε ακόμη
Επίσπευση για την υπογραφή της συμφωνίας ΗΠΑ - Ιράν: Εξετάζεται ακόμα και εξ αποστάσεως
Γυναικοκτονία στη Δράμα: Ο ψυχολόγος της Αντιγόνης λέει πως «είχε ενημερώσει την υπηρεσία της και είχε ζητήσει και μετάθεση»
«Ράπισμα» του Ευρωκοινοβουλίου στην Τουρκία: Καταδικάζει τη «Γαλάζια Πατρίδα» - Παραβιάσεις σε Ελλάδα και Κύπρο
«Ξεσκεπάστηκε» κύκλωμα που παρείχε παράνομα συνδρομητική τηλεόραση: Κέρδη άνω των 7 εκατ. ευρώ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



