Ενότητες στο άρθρο: 📌 Τα αιτήματα του ΣΑΤΑ
Απεργία: Χωρίς ταξί η Αττική 27 και 28 Φεβρουαρίου
Τα αιτήματα του ΣΑΤΑ🕛 χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Νέα 48ωρη απεργία των οδηγών ταξί στην Αθήνα την Τρίτη 27 και την Τετάρτη 28 Φεβρουαρίου, ανακοίνωσε το ΣΑΤΑ.
Μάλιστα, την Τετάρτη η κινητοποίηση των επαγγελματιών οδηγών συμπίπτει με την απεργία που εξήγγειλαν η ΑΔΕΔΥ, το Εργατοϋπαλληλικό Κέντρο Αθήνας και άλλες Ομοσπονδίες.
Το ΣΑΤΑ σε σχετική ανακοίνωση καλεί τους οδηγούς σε όλη τη χώρα να συστρατευτούν μαζί του.
Τα αιτήματα του ΣΑΤΑ
- Ελεύθερη διέλευση στις λεωφορειολωρίδες για τα έμφορτα ταξί.
- Θέλουμε απάντηση από την Κυβέρνηση, γιατί αφήνει παράνομες εφαρμογές που χρησιμοποιούν είτε ταξί, είτε Ε.Ι.Χ να μην πληρώνουν κανένα φόρο, να βγάζουν τα χρήματα τους στο εξωτερικό, αφήνοντας στους νόμιμους επαγγελματίες αυτοκινητιστές μόνο φορολογικά βάρη.
- Αναπροσαρμογή προκαθορισμένης τιμής για την διαδρομή Αεροδρόμιο Αθηνών – Κέντρο πόλης από 40 ευρώ σε 45 ευρώ (τιμολόγιο 1) και από 55 ευρώ σε 60 ευρώ (τιμολόγιο 2).
- Μόνιμη παραμονή του συντελεστή Φ.Π.Α στις υπηρεσίες ταξί στο 13%.
- Άρση της υποχρεωτικότητας ταξινόμησης νέων αυτοκινήτων Ταξί μόνο μηδενικών ρύπων από το 2026. Η πρόταση του ΣΑΤΑ είναι να μετατεθεί αυτή η υποχρέωση για το 2035.
- Νομοθετική ρύθμιση για την ειδική άδεια και αναπροσαρμογή ποινολογίου.
Παράλληλα, καταθέτει της προτάσεις του για την αναπροσαρμογή των ποινών. Αναλυτικά:
- Οι παραβάσεις όπως, άγρα πελατών, παραβίαση προτεραιότητας σε πιάτσα, υπερχρέωση πελατών, αλλαγές νομισμάτων, να μεταφερθούν στην κατηγορία των ποινών υψηλής αξιολόγησης με διοικητικό πρόστιμο 1.000 ευρώ και αφαίρεση ειδικής άδειας.
- Επανεξέταση και ψηφιοποίηση των ειδικών αδειών.
- Σωστή εφαρμογή της ψηφιακής πλατφόρμας για τις συμβάσεις των Ε.Ι.Χ. και δημιουργία μητρώου για τα ενοικιαζόμενα με οδηγό. Αύξηση της ελάχιστης τιμής σύμβασης των Ε.Ι.Χ κατά 33%.
- Ξεκάθαρος και χωρίς γκρίζες ζώνες διαχωρισμός των υπηρεσιών που παρέχει το Ταξί και το ενοικιαζόμενο αυτοκίνητο με οδηγό. Αστική μεταφορά κάνουν μόνο τα ταξί. Με το ταξί ο επιβάτης κάνει αστική μεταφορά. Με το Ε.Ι.Χ αγοράζει χρόνο για την μετακίνησή του. Η μεταφορά από ένα σημείο Α προς ένα σημείο Β είναι έργο που ανήκει στο ταξί. Καμία ανοχή σε παρερμηνείες σαν αυτές που επιχείρησε ο πρώην υφυπουργός Μιχάλης Παπαδόπουλος για να ευνοήσει τα ενοικιαζόμενα με οδηγό.
- Άμεση εφαρμογή της απόφασης του υπουργείου Οικονομικών (Παπανάτσιου) για την είσπραξη του κομίστρου.
- Απαλλαγή ή μείωση ΦΠΑ για την αγορά επαγγελματικού αυτοκινήτου που ταξινομείται ως ΕΔΧ Ταξί.
- Κατάργηση του τέλους επιτηδεύματος.
- Επιδοτήσεις για την αγορά όλων των τύπων αυτοκινήτων που ταξινομούνται ως ταξί ή αύξηση στο όριο ηλικίας χαρακτηρισμού μεταχειρισμένου αυτοκινήτου ως ΕΔΧ από τα πέντε (5) στα οχτώ (8) έτη.
Τα σχολιά σας δημοσιεύονται άμεσα με δική σας ευθύνη. Το ΕΘΝΟΣ θα παρεμβαίνει και τα προσβλητικά σχόλια θα διαγράφονται
Διαβάστε ακόμη
Ο Πούτιν επιχειρεί να διχάσει την Ευρώπη και τις ΗΠΑ – Γιατί ζήτησε συνομιλίες στην Τουρκία για τον πόλεμο στην Ουκρανία
Σκότωσε τη μητέρα του και προσπάθησε να εξαφανίσει το πτώμα – Ανατριχιάζουν οι λεπτομέρειες της τραγωδίας στη Λάρισα
Έρχεται το καύσιμο που θα «τελειώσει» τη βενζίνη - Πιο ισχυρό από το υδρογόνο
Σε αυτή την τοποθεσία γυρίστηκε το φινάλε της νέας ταινίας του Λάνθιμου μετά το «όχι» για την Ακρόπολη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr