Θεσσαλονίκη: Τέσσερις ανήλικοι λήστεψαν 16χρονο
Οι δράστες, ηλικίας από 15 έως 17 ετών, άρπαξαν χρηματικό ποσό και το κινητό τηλέφωνο του 16χρονου
Υπό την απειλή χρήσης σωματικής βίας, τέσσερις ανήλικοι λήστεψαν 16χρονο, στην πλατεία Ναυαρίνου, στη Θεσσαλονίκη.
Οι δράστες, ηλικίας από 15 έως 17 ετών, άρπαξαν χρηματικό ποσό και το κινητό τηλέφωνο του 16χρονου. Περαστικός αντιλήφθηκε το συμβάν και παρενέβη. Κατάφερε να πάρει το κινητό τηλέφωνο του θύματος και να του το αποδώσει.
Κατόπιν αστυνομικών αναζητήσεων οι τέσσερις ανήλικοι συνελήφθησαν στη γύρω περιοχή.
Τα σχολιά σας δημοσιεύονται άμεσα με δική σας ευθύνη. Το ΕΘΝΟΣ θα παρεμβαίνει και τα προσβλητικά σχόλια θα διαγράφονται
Διαβάστε ακόμη
Συναγερμός για τo «cuckooing»: Η πρακτική που ανησυχεί τις Αρχές - «Ήμουν φυλακισμένος στο ίδιο μου το σπίτι»
Τρομακτικό περιστατικό στον Κηφισό: Δίκυκλο γλιτώνει από πινακίδα που ξήλωσε γερανός φορτηγού
Απίστευτο σκηνικό: Έκλεψαν την Εθνική Αγγλίας όσο προετοιμαζόταν για το πρώτο παιχνίδι του Μουντιάλ
Ο νέος πολιτικός χάρτης: Η άνοδος Τσίπρα και Καρυστιανού στη σκιά της δυσπιστίας των ψηφοφόρων και ο Αντώνης Σαμαράς
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



