Γυναικοκτονία στη Σίνδο: Νεκρός ο δράστης - Πέθανε στο ασθενοφόρο
Υπέκυψε κατά τη διακομιδή του στο νοσοκομείο🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Κατά τη διάρκεια της διακομιδής του με ασθενοφόρο στο νοσοκομείο «Παπανικολάου» εξέπνευσε ο 53χρονος δράστης της νέας γυναικοκτονίας, που σημειώθηκε στις 1:15 το μεσημέρι της Τετάρτης, στη Σίνδο, λίγο έξω από τη Θεσσαλονίκη.
Ο δράστης, αφού κατάφερε πολλαπλά χτυπήματα με μαχαίρι στην κοιλιακή χώρα της 44χρονης σύζυγό του, πήδηξε από το μπαλκόνι του διαμερίσματός τους, που βρίσκεται στο δεύτερο όροφο οικοδομής.
Όταν έφτασαν στο σημείο αστυνομικοί και το πλήρωμα του ασθενοφόρου, βρήκαν τον 53χρονο με βαριά τραύματα και αμέσως ξεκίνησε η μεταφορά του στο νοσοκομείο, ωστόσο, μετά από λίγο ο 53χρονος έγυγε από τη ζωή. Μέσα στο σπίτι οι αστυνομικοί βρήκαν τη σορό της γυναίκας σε λίμνη αίματος
Τόσο ο 53χρονος όσο και το 44χρονο θύμα ήταν υπήκοοι Αλβανίας.
Is it really coming home? Η Αγγλία παλεύει με τα... φαντάσματά της και στο Μουντιάλ 2026
Ο Χάρι Στάιλς πνίγηκε με νερό επί σκηνής σε συναυλία στο Λονδίνο - Ανησυχία από το κοινό
Υπόγεια αναδόμηση στα δεξιά της ΝΔ: Ο Σαμαράς πατάει το κουμπί για τη δημιουργία νέου κόμματος
Ακραίοι άνεμοι στην Αττική: Δέντρο καταπλάκωσε όχημα με οδηγό στη Μιχαλακοπούλου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



