Έγινε η πρώτη Ανάσταση στην Παναγία Ευαγγελίστρια της Χίου
Τα μεσάνυχτα του Μεγάλου Σαββάτου προς Κυριακή του Πάσχα εορτάζεται η Ανάσταση του Χριστού🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Έγινε η πρώτη Ανάσταση στον Ιερό Ναό της Παναγίας Ευαγγελίστριας στη Χίο.
Τα μεσάνυχτα του Μεγάλου Σαββάτου προς Κυριακή του Πάσχα εορτάζεται η Ανάσταση του Χριστού. Στις εκκλησίες σβήνουν τα φώτα και ο ιερέας προβάλει στην Ωραία Πύλη, κρατώντας σε κάθε χέρι από μία δεσμίδα τριάντα τριών κεριών με το Άγιο Φως, και ψάλλοντας το «Δεύτε λάβετε Φως…».
Στην συνέχεια ιερείς, ψάλτες και πιστοί βγαίνουν στο περίβολο της εκκλησίας όπου γίνεται η ανάγνωση του Ευαγγελίου της Αναστάσεως και ψάλλεται το «Χριστός Ανέστη εκ νεκρών θανάτω θάνατον πατήσας και τοις εν τοις μνήμασι, ζωήν χαρισάμενος».
Είναι το μόνο Σάββατο του χρόνου κατά το οποίο νηστεύεται και το λάδι, για αυτό και ονομάζεται και «Αλάδωτο Σάββατο».
Διαβάστε ακόμη
Μεγάλη φωτιά σε τουριστικά σκάφη στους Παξούς - Βίντεο από το σημείο
ΣΤΑΣΥ: Η Ελλάδα του 2026 φοβάται ακόμη τα χρώματα του ουράνιου τόξου
Απίστευτη εικόνα στη Λέσβο: Αεροσκάφος «καρφώθηκε» με τη μύτη στον αεροδιάδρομο
Κοκαΐνη σε 14χρονη, στρατολόγηση μαθητών και διακίνηση σε σχολεία - Πώς δρούσε το κύκλωμα των Βορείων Προαστίων
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



