Πώς αυτοπυροβολήθηκε ο αστυνομικός στη ΓΑΔΑ - Η κατάσταση της υγείας του
Το περιστατικό έγινε σε γραφείο🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Σε σταθερή κατάσταση νοσηλεύεται στο 401 Γενικό Στρατιωτικό Νοσοκομείο Αθηνών ο αστυνομικός που αυτοπυροβολήθηκε το μεσημέρι της Δευτέρας (12/5) ενώ βρισκόταν στο γραφείο του στη ΓΑΔΑ.
Ο 44χρονος υπηρετεί ως τμηματάρχης στην Οικονομική Αστυνομία και το όπλο του εκπυρσοκρότησε την ώρα που το επεξεργαζόταν στο γραφείο του. Ο αστυνομικός πήγε να το βάλει στη θήκη και τότε αυτοπυροβολήθηκε, με τη σφαίρα να του προκαλεί διαμπερές τραύμα στην κοιλιακή χώρα.
Ο ίδιος φέρεται να είπε ότι «δεν κατάλαβα τι έγινε», την ώρα που διακομιζόταν με ασθενοφόρο στο 401 Γενικό Στρατιωτικό Νοσοκομείο Αθηνών. Η κατάσταση της υγείας του παραμένει σταθερή, με τον 44χρονο προηγουμένως να χάνει αίμα λόγω του τραύματος.
Διαβάστε ακόμη
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




