Θεσσαλονίκη: Σύλληψη 52 ατόμων για κατοχή και διακίνηση ναρκωτικών
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Συνολικά 52 άτομα, σε βάρος των οποίων σχηματίσθηκαν δικογραφίες για παράβαση του νόμου περί ναρκωτικών, συνελήφθησαν μέσα σε λίγες ώρες σε διάφορες περιοχές της Θεσσαλονίκης και κατασχέθηκαν ποσότητες κάνναβης, ηρωίνης, κοκαΐνης και ναρκωτικών δισκίων.
Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση σύλληψης 26χρονου αλλοδαπού και 24χρονου ημεδαπού, οι οποίοι συνελήφθησαν μετά από μεταξύ τους αγοραπωλησία ναρκωτικών ουσιών. Στην κατοχή τους βρέθηκαν και κατασχέθηκαν μικροποσότητες κάνναβης, μία ηλεκτρονική ζυγαριά ακριβείας, ένας μπαλτάς και το χρηματικό ποσό των 54 ευρώ, ως προερχόμενο από την πώληση ναρκωτικών.
Διαβάστε ακόμη
Ξαναζεσταίνεται το «φλερτ» της κυβέρνησης στη μεσαία τάξη: Τι θα μπει στο καλάθι της ΔΕΘ
Η μεγάλη σύγχυση με τον χρόνο των εκλογών, τα ντέρμπι στα ψηφοδέλτια και ένα comeback στην Α΄Αθηνών
Ξεκινούν νέο... χορό κινητοποιήσεων οι αγρότες - Ορατό το ενδεχόμενο για «θερμό» καλοκαίρι
Το «δώρο» που έκανε άθελά του ο Τραμπ στο Ιράν: «Τους δώσαμε ένα όπλο πιο ισχυρό από οποιαδήποτε πυρηνική βόμβα»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




