Κίνηση στους δρόμους: Στο «κόκκινο» ο Κηφισός - Αθηναίοι εγκαταλείπουν την πόλη με ΙΧ και ΚΤΕΛ
Η κίνηση αναμένεται να αυξηθεί τις επόμενες ώρες🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Μποτιλιάρισμα που ξεκινά από την περιοχή του Ρέντη και εκτείνεται για πολλά χιλιόμετρα παρατηρείται την τελευταία ώρα στον Κηφισό, και το ρεύμα προς Λαμία, καθώς οι πρώτοι αδειούχοι του Αυγούστου εγκαταλείπουν την πρωτεύουσα με ΚΤΕΛ και ΙΧ.
Αυξημένη είναι η κίνηση και στο ρεύμα εξόδου της Αθηνών - Κορίνθου. Μέχρι στιγμής, οι ουρές στους σταθμούς διοδίων Αφιδνών και Ελευσίνας είναι μικρές, ωστόσο η κίνηση αναμένεται να αυξηθεί τις επόμενες ώρες, καθώς φεύγουν και οι πολίτες που εργάζονταν κανονικά, σήμερα, Παρασκευή.
Διαβάστε ακόμη
Νέα τάξη πραγμάτων στη Μέση Ανατολή: Πώς το Ιράν αναδιαμορφώνει την περιοχή με τους δικούς του όρους
Τραγωδία στη Ρόδο: Σκότωσε με μαχαίρι τον συγκάτοικό του πάνω σε καβγά - Η ασήμαντη αφορμή
Σοκαριστικό βίντεο από τροχαίο με εγκατάλειψη: Η στιγμή που μεθυσμένος οδηγός παρασέρνει ανυποψίαστο πεζό
Ιστορική ανακάλυψη: Βρέθηκαν στοιχεία χρήσης φωτιάς εκατοντάδες χιλιάδες χρόνια νωρίτερα απ’ ό,τι πιστεύαμε
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




