Επεισόδιο μεταξύ οδηγών στην Ιερά Οδό: Τον τραυμάτισε στο μάτι με κατσαβίδι και εξαφανίστηκε
Το θύμα μεταφέρθηκε στο Γενικό Κρατικό Νοσοκομείο της Νίκαιας όπου νοσηλεύεται🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Σοβαρό επεισόδιο μεταξύ οδηγών στη συμβολή της Ιεράς Οδού με τη Λεωφόρο Κηφισού το μεσημέρι της Παρασκευής (3/10).
Ξαφνικά, ένας οδηγός αυτοκινήτου παραβίασε τον ερυθρό σηματοδότη, με αποτέλεσμα ο οδηγός μιας μοτοσικλέτας να του επιτεθεί φραστικά. Ο οδηγός του αυτοκινήτου κατέβηκε και τον τραυμάτισε στο αριστερό μάτι με ένα κατσαβίδι, ενώ αμέσως μετά ο δράστης μπήκε στο αυτοκίνητό του και τράπηκε σε φυγή, όπως μεταδίδει η ΕΡΤ.
Το θύμα μεταφέρθηκε στο Γενικό Κρατικό Νοσοκομείο της Νίκαιας όπου νοσηλεύεται, ενώ η αστυνομία διενεργεί έρευνα για την ταυτοποίηση και τον εντοπισμό του δράστη.
Διαβάστε ακόμη
Επίσπευση για την υπογραφή της συμφωνίας ΗΠΑ - Ιράν: Εξετάζεται ακόμα και εξ αποστάσεως
Γυναικοκτονία στη Δράμα: Ο ψυχολόγος της Αντιγόνης λέει πως «είχε ενημερώσει την υπηρεσία της και είχε ζητήσει και μετάθεση»
«Ράπισμα» του Ευρωκοινοβουλίου στην Τουρκία: Καταδικάζει τη «Γαλάζια Πατρίδα» - Παραβιάσεις σε Ελλάδα και Κύπρο
«Ξεσκεπάστηκε» κύκλωμα που παρείχε παράνομα συνδρομητική τηλεόραση: Κέρδη άνω των 7 εκατ. ευρώ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



