Νέα Ιωνία: Έπεσε τμήμα της γέφυρας στη λεωφόρο Εθνικής Αντιστάσεως
«Μας έχει φάει η επιχειρησιακή γραφειοκρατία», το μήνυμα του Παναγιώτη Μανούρη στο OPEN🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Από τύχη δεν είχαμε θύματα καθώς τα ξημερώματα από άγνωστη μέχρι στιγμής αιτία αποσπάστηκε τμήμα της γέφυρας στη λεωφόρο Εθνικής Αντιστάσεως, στο ύψος του νοσοκομείου «Αγία Όλγα», στη Νέα Ιωνία.
Λόγω του περιστατικού, η αριστερή λωρίδα κυκλοφορίας παραμένει κλειστή στο ρεύμα προς Χαλάνδρι, με την κίνηση των οχημάτων να διεξάγεται με δυσκολία.
Δήμαρχος Νέας Ιωνίας: «Το πρόβλημα υπάρχει αρκετό καιρό»
Μιλώντας στην τηλεόραση του OPEN, o δήμαρχος της Νέας Ιωνίας, Παναγιώτης Μανούρης ανέφερε: «Το πρόβλημα υπάρχει αρκετό καιρό. Έχω στείλει τρία έγγραφα στην Περιφέρεια και έχω ενημερώσει. Την πρώτη φορά πήρα απάντηση ότι ο οπλισμός που έχει αποκαλυφτεί είναι οπλισμός διαμονής και για το φορτίο δεν υπάρχει πρόβλημα.
Το καλοκαίρι είχα ενημερώσει ότι μπορεί να μην υπάρχει πρόβλημα να πέσει η γέφυρα αλλά υπάρχει κίνδυνος να πέσουν κομμάτια από τα επιχρήσματα σε διερχόμενους. Πήρα διαβεβαίωση ότι σύντομα θα ξεκινήσουν οι εργασίες. Μας έχει φάει η επιχειρησιακή γραφειοκρατία».
Συμφωνία ΗΠΑ - Ιράν: Τι προβλέπει το προσχέδιο συμφωνίας 14 σημείων - Άνοιγμα των Στενών του Ορμούζ και άρση των κυρώσεων
Ζεσταίνουν τις προεκλογικές μηχανές Ανδρουλάκης και Τσίπρας: Οι διαδραστικές συγκεντρώσεις, η κοινωνική ατζέντα το «στοίχημα» των λαϊκών συνοικιών
Η εξάπλωση της διαφθοράς, η παρέμβαση Μητσοτάκη και το μοίρασμα της πίτας στα επαρχιακά κανάλια
«Καυτό» καλοκαίρι για την κυβέρνηση: Τα ανοιχτά μέτωπα, η πίεση της αντιπολίτευσης και τα δημοσκοπικά μηνύματα
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




