Ρέθυμνο: Αποσωληνώθηκε το παιδί που έπεσε από τον 3ο όροφο πολυκατοικίας
Το περιστατικό συνέβη το βράδυ της Κυριακής🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ευχάριστα είναι τα νέα για το αγόρι που έπεσε από τον 3ο όροφο πολυκατοικίας στο Ρέθυμνο, καθώς η κατάσταση του παιδιού εξελίσσεται θετικά αφού σύμφωνα με τον αναπληρωτή του ΠΑΓΝΗ Γιάννη Φανουργιάκη «ο 3χρονος αποσωληνώθηκε και συνεχίζει να νοσηλεύεται στο νοσοκομείο».
Όπως αναφέρει το neakriti.gr, συναγερμός σήμανε στο ΕΚΑΒ το βράδυ της Κυριακής 4/8 για το αγοράκι που μεταφέρθηκε τα μεσάνυχτα εσπευσμένα στο ΠΑΓΝΗ, αφού έπεσε κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες από τον 3ο όροφο πολυκατοικίας στο Ρέθυμνο.
Έκτοτε, το παιδί νοσηλεύεται στο νοσοκομείο, με την εξέλιξη της υγείας του να δίνει θετικά σημάδια.
Πηγή: neakriti.gr
Διαβάστε ακόμη
ΠΑΣΟΚ και ΕΛ.Α.Σ. σε τροχιά σύγκρουσης για την ηγεμονία στην Κεντροαριστερά
Σκληρό ροκ κυβέρνησης και αντιπολίτευσης για την οικονομία - Τι πυροδοτεί τη σύγκρουση
Κρατικός παραλογισμός: 8 στους 10 πληγέντες από τον «Ιανό» στην Καρδίτσα κινδυνεύουν να επιστρέψουν τις αποζημιώσεις
Κτηματολόγιο: Φιέστα για την «ολοκλήρωση» εν μέσω σφοδρών αντιδράσεων - «Βουνό οι εκκρεμότητες», λένε οι εργαζόμενοι
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




