Καβάλα: Έκαναν κόντρα και έπεσαν σε αστικό λεωφορείο
Δε σημειώθηκε κανένας τραυματισμός μεταξύ των επιβατών του λεωφορείου🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Έκαναν κόντρα δύο αυτοκίνητα, στα οποία επέβαιναν Ρομά, αλλά έπεσαν πάνω σε αστικό λεωφορείο, χωρίς, ευτυχώς, να τραυματιστεί κάποιος από τους επιβάτες των τριών οχημάτων.
Το ατύχημα σημειώθηκε στην Καβάλα, στην περιοχή του Περιγιαλίου. Το ένα από τα δύο οχήματα, που έκαναν κόντρες, επιχείρησε με μεγάλη ταχύτητα να προσπεράσει το άλλο, ωστόσο, το προπορευόμενο όχημα εγκλωβίστηκε και έπεσε πάνω στο λεωφορείο. Κατόπιν χτυπήθηκε και από το δεύτερο αυτοκίνητο.
Μεταξύ των επιβατών του λεωφορείου προκλήθηκε προς στιγμή πανικός, ωστόσο, ο οδηγός με ψυχραιμία τους κατέβασε για λόγους ασφαλείας και ειδοποίησε την τροχαία.
Τα δύο αυτοκίνητα, που έκαναν κόντρα, έφυγαν αμέσως από το σημείο του ατυχήματος.
Και στα τρία οχήματα προκλήθηκαν υλικές ζημιές.
Γεωπολιτική δίνη σε πολλαπλά μέτωπα: Οι ελιγμοί της Ουάσιγκτον σε Ιράν και Ουκρανία ταράζουν το διεθνές σκηνικό
Πιο συχνοί και πιο ακραίοι οι καύσωνες: Πώς η κλιματική κρίση αλλάζει οριστικά το ευρωπαϊκό καλοκαίρι - Τα στοιχεία του Climate Hub
Δύο συλλήψεις μετά τον θάνατο της 43χρονης στο σκοπευτήριο Μαλεβιζίου - Έρευνα για το πως έγινε η τραγωδία
Υπό έλεγχο η φωτιά σε ξενοδοχείο στην Ομόνοια: Στα μπαλκόνια οι ένοικοι - Ένας τραυματίας
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



